nedeľa 25. marca 2018

Video: Čakáme bábätko :) Prvý trimester :)


A je to tu :) je to už nejaký piatok, čo som vám chcela povedať, túto najsamväčšiu novinku v mojom živote, ale niekedy lepšie raz počuť, ako stokrát čítať. Takže tadáááá! Čakáme bábätko :) Aj napriek tomu, že už mám prvý trimester za sebou je to stále na neuverenie, veľmi špeciálne a vzácne :) Nenormálne sa tešíme - kto by sa aj netešil :) a nevieme sa dočkať, kedy konečne príde bábo medzi nás. 
Nechcem vám písať tie isté veci, ktoré som hovorila vo videu, nech nie som ako opakovací papagáj :) Ale ak vás niečo napadne, čo by ste chceli vedieť, kľudne dajte vedieť do komentárov rada odpíšem :) Ak to teda nebude otázka na pohlavie, to si nechám na ďalšie video :)



Ak by ste chceli vidieť nejaké videá alebo články s touto tematickou dajte vedieť :) možností je nekonečno :)

Prekvapilo? :)

21 komentárov:

  1. Coooo? Tak toto ma šokovalo. Celý čas som bola v tom, že ty si ten typ čo má na deti čas. Skončili sa casy cestovania a skúšania kozmetiky :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty vole, to co je za koment. Cakat babo je najkrajsia vec a cestovat sa da aj s detmi aj ked jasne ze to bude ine a viac pohodove nez spoznavacie. A uz vobec nechapem, preco by mala prestat testovat kozmetiku??? :D babo je povie, ne mama? :D :D :D Pevne dufam, ze autor komentaru ma tak 14 rokov, to by sa este dalo pochopit

      Odstrániť
    2. Kaji v prvom rade dakujem :) a suhlasim s tvojim komentarom :) Planujem sa rovnako nadalej venovat aj blogu, aj videam a dokonca aj cestovat :) Nie, asi to nebudu dva tyzdne chodenia po Japonsku :) ale existuje vela baby friendly destinacii, kde si to mozeme cela rodinka v klude spolu uzit :)

      Odstrániť
    3. Bude mat dva, tri roky, na prazdniny k starym rodicom a vy hoci aj Japonska ;) ja som to tak planovala, kym sa nestalo druhe =D

      Odstrániť
  2. Jeejo, blahozelam hroze moc! A drzim palce, nech to krasne rastie a teba uz co najmenej trapi:) inak aj ja koncim prvy trimester, takze rozumiem, tiez mam niekedy nervy na tie reci ze uzivaj :p ale ja som rozmaznana z preho tehu, kedy to bolo presne to bezproblemove tehotenstvo a teraz som v soku. Ale syn je inak zdravy, aj ked mi nic nebolo, takze kolegyniam az tak never :D aaa dopriala by som vam tu babu ^_^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeeeej tak gratulujem :))) a co bude to druhe?

      Odstrániť
    2. Ja este neviem, nedavala som si testy, tak len cakat musim, kedy sa nieco jasne na utz objavi :ng zajtra idem na velku kontrolu na konci trimestra, bude aj 3D tak mooooozno. Niektore vedia aj takto skoro. Pri prvom som od zaciatku materinsky tusila, ze chlapa nosim, teraz som si nie taka ista... A inak aj sa tesim na "babatkovske" vychytavky, ale asi budes tiez opatrna ako ja, kedze po manzelovi tam bude riziko ekzemu =(

      Odstrániť
  3. Jeeejo gratulujem a veľmi sa z toho teším aj ked ta vlastne ani nepoznam :)
    Aj ked este mamina nie som, situácia nie je u kazdeho rovnaká, som tak isto stara ako ty, ale manželstvo nevyslo tak ako malo, som rozvedená a zacinam od znova a to som chcela deti uz v 15tich :)))
    Videa ma ale zaujímajú, všetky mozne aj nemožné ohladne tehotenstva a pak aj babatka :) ale zároveň s tym ma napada otazka ako to berie manzel, ze to takto verejne oznamujes a delis sa o vaše sukromie s neznámymi ľuďmi ? A asi je to otazka dopredu, ale rozmyslala si nad tym ci budes aj babatko ukazovat svetu na sociálnych sietach ?
    Ja tipujem, ze to bude dievčatko (nie je to myslene v zlom ale neopeknela si ako sa to pri chlapcoch vacsinou stava, ale si krásna stale rovnako)a ze to bude panna :) to som aj ja :)
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Manzel je najsamsuper :) a uplne ma v tychto veciach podporuje a dokonca ak ma pamat neklame, tak toto bol tusim jeho napad :) jedna vec ale je oznamit tehotenstvo a ukazat jednu ultrazvukovu fotku a druha vec je riesit babatko na socialnych sietach :) To oznamenie beriem ako moju (nasu) vec, cize to sa babatka nijak v zasade nedotyka kdezto samotne ukazovanie ked sa narodi uz je zasah do jeho/jej sukromia. Nechcem byt teraz ,,velkohuba" a pisat, ze to nikdy neurobim - ale nie je to v plane a ani to tak necitim, ze by to tak malo byt. Moj blog alebo video kanal nie je moc rodinne orientovany, takze planujem ostat u mojich tem, co ide plne s tym, ze babatko si bude zit sukromny stastny zivot. Samozrejme, ak budeme na nejakej dovolenke a budem odtial tocit vlog a ono sa tam mihne nebudem teraz kvoli tomu jancit, ale davat babo na blog alebo videa s cielom davat ho/ju tam to urcite (zatial) nie.

      A Veronika drzim palce, nech mi mozes onedlho napisat komentar podobny mojmu prispevku :) vidis, aspon za teba otestujem vsetku baby kozmetiku a budem ti moct nejako radit aj nadalej :)

      Odstrániť
    2. Ďakujem aj ja za pekne slova :)
      Drzim palce nech uz je len dobre a mozes užívať to cakacie a rastuce obdobie :)
      A samozrejme, ze nas by určite foto bábätka potešilo, ale samozrejme zasa súkromie je súkromie a človek si musi strážiť a davat pozor co sa dava von :)
      Veronika

      Odstrániť
  4. jeeej gratulujem a prajem aby bábätko bolo zdravé a prinielso vám veľa šťastia :) mám jednu technickú otázku - ako to, že už viete pohlavie? nie je tretí mesiac ešte skoro? vždy som si myslela že sa to zisťuje niekedy v piatom mesiaci - alebo ste robili genetické testy? (prepáč, ešte som tehotná nebola, tak v tomto vôbec nemám prehľad, čiže ma všetko zaujíma :D )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujeme :) co sa tyka pohlavia tak je to presne ako pises :) ja som vcelku taky maly hypochonder, takze som si chcela byt ista, ze je vsetko na uplnom poriadku a tak som si zaplatila geneticke testy. Tie ti jednak povedia, ci je vsetko ok a otestuju babatko na straaaaasne vela chorob a mimo to ti od 12 tyzdna povedia aj pohlavie :) ak sa nemylim, tak bez toho vies pohlavie az niekedy v 5 mesiaci :)

      Odstrániť
  5. Gratuluji k těhotenství! Užívej si ho plnými doušky, zanedlouho už budete tříčlenná rodina. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. verim, ze nasledujuce mesiace sa uz bude dat aj to uzivanie :) a dakujeme :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pripajam sa ku gratulaciam! Ja mam doma stvormesacnu minni me a mozem povedat ze je to najvacsia radost a štatie na svete!!! :) Co sa tyka kozmetiky, my zatial pouzivame len nechtikovy olejcek do kupela od weledy a ked treba tak kremik na zapareniny a pletovy/telovy kremik od tej istej znacky. Myslim ze pre babatko nic viac netreba, Ninka ma krasnu vlacnu pokozku :) Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Inak Weleda bude aj pre mňa go-to značka. Má super zloženie a navyše mi kedysi vo Welede ešte hovorili, že v Nemecku sa používa na oddelení 6nedelia normálne ako certifikovaná kozmetika v nemocniciach :)

      Odstrániť
  8. Gratulujem a chcela by som sa opytat ci odporucaj nejaky jednorazovy tehotensky test popripade ktory si mozno skusala ty? A este spominala si ze si mala zo zaciatku tehotenstva normalne menstruaciu potom neskor ti prestala alebo ako?

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne