utorok 28. novembra 2017

Vyliečil JOIK posledné štádium mojej krémovacej lenivosti?



Momentálne mám na poličke rozpoužívané 4 telové mlieka. Ako nastupuje zima moja pokožka je suchšia a suchšia a moja nálada krémovať sa je nižšia a nižšia. Momentálne je taká nízka, že som podľa mňa dosiahla úplné dno a s touto situáciou bolo nevyhnutné niečo urobiť. Povedala som si, že na seba použijem môj starý dobrý sprchovací trik - na sprchovacej poličke mám priemerne 5-7 sprchových gélov a každý večer ma do sprchy motivuje fakt, že si budem môcť urobiť radosť a vybrať si, aký sprcháč použijem. Viem viem, problémy prvého sveta, ale kiež by každého problémy začínali a končili výberom sprcháču :)
Takže som pred týždňom na seba nastavila túto psychologickú hru a dám vám vedieť ako sa vyvinie. Pravda je taká, že doposiaľ som nekreatívne aj tak používala neustále len tento jeden krém, pretože spája dve veci, ktoré momentálne fakt vyhľadávam - brutal pekne vonia a brutal rýchlo schne. 


Krém, ktorý používam je od značky JOIK, ktorú zoženiete na https://www.krasnakazdyden.cz/. Medzi nami, ak vás krém alebo niečo od značky JOIK zaujme, byť vami objednávam do 10.12 pretože dovtedy automaticky k objednávke dostanete zdarma krém na ruky v nemalej hodnote. Či už krém necháte sebe, alebo niekomu pribalíte na Vianoce, je to podľa mňa tak či onak super.

Ale späť ku krému :) Joik je fakt kvalitná estónska značka, ktorú konečne niekto začal dovážať aj k nám. Vo Švédsku mali Joik na každom rohu a stála tam viac ako na spomínanom e-shope. Joik ponúka telovku, pleťovku, dekoratívku a čo som nevedela - aj sviečky. Ja som chcela veľmi dlho vyskúšať ich telové mlieko s citrónom a vanilkou, pretože obsahuje vysoké množstvo hĺbkovo regeneračných látok, ktoré pomáhajú pokožke. Ja to oceňujem ako človek s extrémne suchou pleťou a môj manžel ako atopik s extrémne poničenou pleťou. Takže výhra pre obe strany! Trochu neskôr mi došlo, že pre neho to teda vlastne výhra nebola, pretože nemôže jesť citrusy, a citrusy z obsahu výrobkov sú pre atopickú pokožku tiež nevhodné, takže super voňavé mliečko ostalo celé pre mňa.

Samotné mliečko fakt fakt úžasne vonia (ako vianočná citrónová vôňa, mňam!) ale čakajte viac citrus ako vanilku. Taká nefalšovaná citrónová vôňa, ktorá krásne vzpruží a dodá pocit čistoty. Mlieko má riedku konzistenciu a zaschýňa hneď! Ideálne, keď chcete byť v zime rýchlo vybavené a nečakať kým vám výrobok zaschne.

Pokožka je po mliečku krásne hydratovaná, jemná a nádherne voňavá. Za mňa úplne ideálna kombinácia, takže sa nemôžete diviť, že je to môj momentálny favorit. Cena mliečka je okolo 12 € (fňuk) ale, chápem silu kvalitného zloženia.


A teraz vy, potešte moje svedomie a povedzte, že aj vám sa nechce krémovať? Ako bojujete s krémovacou lenivosťou? Budem rada za tipy a triky :)


6 komentárov:

  1. Ja s mojou lenivostou nebojujem, ona vyhrava :( nechodím vzdy do sprchy priamo pred premiestenim do postele, takze sa nenakremujem lebo vsak nejdem hned do pyzama :D a potom na to uz poväčšine zabudnem alebo sa mi jednoducho nechce. Ale našťastie pouzivam Neutrogenu a ta mi zceli po jednom natreti aj tyzden nenatretu pokozku, takze zatial kym je ona na policke, tak je moja pokožka ako tak v klude ;) Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tieto krémy, s ktorými je pokožka hydratovaná dlhšie sú zázrak! Pre mňa je však týždeň absolútne nedosiahnuteľný :(

      Odstrániť
    2. No u mňa zaklad v tomto období su kremove sprchove gely a tie mi pomahaju s hydrataciou :) najlepšia Nivea Care, moja srdcovka, aj ine Nivea alebo potom este Dove :)

      Odstrániť
    3. jeeeeeeeeeeeeeeezis mas ty pravdu! Lovim zo zasob a presuvam na policku :)) mohla som tam ziaden nemat???!!

      Odstrániť
  2. Ja som tiež lenivá, ale mňa práve motivujú 3 otvorené telové mlieká/maslá :D nechcem to vyhadzovať skazené :D

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne