piatok 9. júna 2017

Na chatu, festival alebo len bežné odlíčenie


Viete čo je neskutočne zvláštne? Že si vždy vždy vždy na dovolenku kupujem odličovacie obrúsky. Pôvodne to bolo preto, aby som ušetrila miesto ale pravda je taká, že malá micelárna voda alebo odličovací olej by mi pravdepodobne zabrali menej miesta ako balenie obrúskov. Ale zvyk je železná košeľa, takže na každú dovolenku cestujú nejaké obrúsky so mnou. Naposledy som mala v Dubaji biele Nivea obrúsky o ktorých ste si mohli prečítať v recenzii tu:klik alebo v poslednom videu tu:klik

Do Japonska som chcela nejaké obrúsky, ktoré odlíčia aj vodeodolný make-up a tak som si zobrala modré Nivea obrúsky o ktorých si povieme dnes :)

Čo sa týka obalu - klasický obal, ktorý sa otvára z vrchu a potom z neho prakticky vyťahujete navlhčené vreckovky. Samotné vreckovky sú z pomerne hustého a kvalitného materiálu, ktorý sa netrhá ani keď si šúchate oči :) Čo zbožňujem na Nivea výrobkoch je ich úžasná vôňa. Jemná, čistá - presne takto by podľa mňa mali voňať všetky pleťové výrobky.

A aké boli samotné vreckovky?
Pokožku super odlíčili, hravo si poradili aj s vodeodolnou riasenkou, ale. Ale priznám sa, že párkrát ma po nich pálili oči. Kým s bielymi som taký problém nemala ani raz, tu bohužiaľ áno. Možno to bolo unavenými očami, možno jemne spálenou pokožkou neviem. Zvláštne je, že sa to stalo len párkrát a potom už nič. Keby som vám teda mala poradiť jedny tak určite tie biele. Ale ak budete na dovolenke používať vodeodolnú riasenku je pravda, že s týmito ju dáte pekne dole :)

Inak ako môžete vidieť prišli vhod aj keď ma v Japonsku oblízala srnka :) Hovorím, multifunkčné :)


Obrúsky stoja okolo 3€ a zoženiete je ich úúúúplne všade :) a v balení je ich 25 :)

A čo vy? Čo si beriete na dovolenku? Obrúsky alebo micelárku?

2 komentáre:

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne