pondelok 8. mája 2017

Radíte sa s vašou doktorkou?

Pred pár mesiacmi som na blogu písala článok o bio vložkách a tampónoch a sama som prekvapená, koľko mailov a správ tento článok priniesol. Som veľmi rada, že som mohla priniesť niečo nové a celkom alibisticky som rada, že som nebola jediná, kto nevedel, že bio kozmetika nie sú len krémiky ale doba pokročila niekam úplne ďalej. V spolupráci so značkou Gentle Day dnes prinášam ešte jednu recenziu, tento krát o dvoch výrobkoch, ktoré dopĺňajú intímnu starostlivosť.




Prvým výrobkom sú Bambusové intímne obrúsky, ktoré sú podľa mňa nesmierne praktická záležitosť. Celkovo intímne obrúsky sú podľa mňa super vec, keď niekam cestujete a potrebujete si dopriať chýbajúcu hygienu. Tak ako všetky Gentle Day výrobky aj tieto obrúsky sú vyrobené z ekologických materiálov. Obrúsok je hrubý (nezvyčajné) a neskutočne jemný a príjemný. Je vyrobený z bambusovej textílie (prirodzene sa rozloží a nemá negatívny vplyv na životné prostredie) a má certifikát OEKOTEX. Veľkým plus je, že je bez pridaných vôní, chlóru, parabénu, alkoholu a sulfátu sodného. 10ks stojí 2€, čo je podľa mňa super aj cena aj pri porovnaní s inými výrobkami, ktoré kúpite bežne v drogérii.


Druhý výrobok, ktorý som testovala bola emulzia Gentle Day® na intímnu hygienu. Čistiace emulzie sú podľa mňa vec, ktorú má väčšina z vás v kúpeľniach a používa denno-denne.  Čo sa mi páčilo na tejto sú hlavne tri veci – emulzia  obsahuje kyselinu mliečnu, aloe vera a výťažky z brusníc, ktoré sú super na hydratáciu a udržovanie zdravej mikroflóry. Tým, že je emulzia určená na extrémne jemnú a citlivú pokožku je kľudne vhodná aj na celé telo, ktoré nebude vysušovať ani dráždiť.
Čo sa týka samotnej konzistencie je to klasický číry gél bez akejkoľvek vône alebo zafarbenia.  Cena gélu je 8,5€ čo je opäť klasická drogériová záležitosť.


Oba výrobky zoženiete na http://www.eshop.gentle-day.sk/ , kde nájdete všetky výrobky, ktoré potrebujeme jednak počas našich dní a jednak na každodennú hygienu. Ja ešte raz ďakujem Gentle Day za možnosť vyskúšať ich výrobky a dozvedieť sa o bio ženských ,,potrebách“ viac.

A čo vy? Používate intímne gély? Ako často? Bavili ste sa niekedy o takýchto doplnkových výrobkoch s vašou lekárkou? Alebo podľa čoho si ich vyberáte?


2 komentáre:

  1. Produkty neznám, ale s lékařem se neradím. Kupuji intimní věci, které prošli gynekologickou kontrolou. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne