utorok 16. mája 2017

Loreal Micellar water vs Bioderma Sensibio Micerlarna voda


Už si ani nepamätám pred- micelárkovú dobu :) To sme si kedysi fakt kupovali na odlíčenie očí len malé 100ml balenia? Alebo ako sme to robili? Ja si pamätám, že kedysi strašne dávno som sa ešte v sprche odličovala Dove a potom si zrazu nepamätám dlho dlho nič a až micelárky. Dnes má už micelárku našťastie skoro každá druhá značka, tak si môžeme vybrať, ktorá nám vyhovuje a ktorá sa naozaj oplatí.

A to slovo oplatí je dnes v tomto článku vlastne kľúčové, pretože minule mi v sprche napadlo, že za koľko vecí vlastne zbytočne platím veľa peňazí a úplne zbytočne. Len preto, že som lenivá a siaham potom, na čo som naučená nechávam bežne za micelárnu vodu 20€ namiesto 6€. 


Drogériové výrobky sa za posledné roky dostali na úplne iný level a s prehľadom sa doťahujú na niektoré lekárenské. V prípade micelárnych vôd bola pred pár rokmi prelomová Garnier micelárka, ktorá má obrovské balenie a stojí naozaj málo. Pred nedávnom v drogérii pribudla sviežo vyzerajúca 400ml Loreal micelárna voda, ktorá stojí 6 € a láka na vloženie do košíka :)

Voda existuje v dvoch verziách - na zmiešanú pleť (táto moja) a na suchú pleť (ružová verzia). Obe majú zloženie, ktoré je vhodné aj pre citlivú pokožku, ktorú odličujú a prečisťujú. 

Samotná voda je neparfumovaná, bez farbív a konzistencia je klasicky ako voda :) Absolútne nijak ju neodlíšite od Biodermy. Pokožku odlíči naozaj dokonale a vôbec neštípe ani nedráždi. No a potom sa tu naskytá tá otázka, že prečo kupovať niečo, čo stojí 20€, keď s prehľadom zoženiete niečo, čo je 3x lacnejšie a rovnako dobré. 


Zaujímalo ma, či som micelárkou nadšená len ja, ale čo som si pozerala recenzie tak internetom ide vlna spokojnosti. A prečo aj nie :) za relatívne málo peňazí máte kvalitné odlíčenie a veľmi dobre dostupný výrobok. 

Tak sa niekedy zamyslite, že koľko takých vecí máte doma, že si ich kupujete len zo zotrvačnosti a možno existujú lacnejšie verzie, ktoré môžu byť rovnako dobré. 

A čo vy? Ktorá micelárka je u vás doma? 


14 komentárov:

  1. U mě vede micelární voda od Nivea na citlivou pleť a také Bioderma. Tyto produkty střídám. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Loreal mám v zásobě a moc se na ní těším, ta růžová od Lorealu byla super a Bioderma je klasika kupuji v akci 1+1 a vyjde na 20Euro.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teď mám micelárku od Biodermy ,ale ta od L´Oreálu vypadá zajímavě

    OdpovedaťOdstrániť
  4. micelarky nepouzivam vobec...oskusala som si, ze narobili viac skody ako uzitku...a podla poslednej storky, co spomenula Lisa Eldridge (cca 7:50 mins videjka), ked si omylom hltla micelarky (pomylila si flasky po hmate) a vyzralo jej hltan a tak zacala skumat, ze co take bezne micelarky obsahuju...napr.derivaty nemrznucnej zmesy medzi inymi (a to nepouziva ziadne lacaky predpokladam)...to na pleti ani citit nexcem...J.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Inak to je zvláštne lebo pamätám si ze ked som bola v Bioderme v tej výrobni tak tam hovorili ze ta voda by sa samozrejme nemala piť lebo je upravená ale ze ked sa z nej niekto napije nic by mu byt nemalo :/ možno inak niekedy vyskúšam len tak ze aké to je :) ja mam inak na pleť najradšej mlieka a oleje ale na Oci mi bohužiaľ moc nesedia tak vazne vedu micelarky :)

      Odstrániť
  5. Ja mám doma tú ružovú, ktorá mi bohužiaľ nepasuje, ale rada by som skúsila aj túto, keďže podobne som na tom tak, že si kupujem Biodermu za 20:) ale zas spokojná s ňou som, o to pokoj:)

    Saja Frey Blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som s touto modrou maximálne spokojná, naozaj top bezchybný výrobok :)

      Odstrániť
  6. ahoj ja používam z avonu a nedám na ňu dopustiť

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mne vyhovuje Bioderma, ta je super a nikdy ma nesklamala. Jedno balenie mi vydrží pol roka aj viac, preto radšej investujem. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Juj tak ked ti vydrži tak dlho tak to je potom ina vec :)

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne