utorok 30. mája 2017

Keď srdce bije pre výrobok za jedno euro


Z tohto článku som úplne nadšená! Tak som sa tešila, kedy ho pôjdem písať, že si to ani neviete predstaviť :) Podľa mňa väčšina z vás ani nechápe - že Dove, mydlo - čo je na ňom také zaujímavé? No a ja vám veru poviem! A rovno tu v úvode - super sú totiž dve veci - jednak extrémne ľahká dostupnosť tak dobrých výrobkov a jednak znovuobjavenie relatívne starej záležitosti, ktorá fakt stojí za to.

To, že Dove robí super sprchové gély nie je podľa mňa žiadne prekvapenie, ani tajomstvo. To je proste ako keď niekto povie, že Taliani robia dobrú pizzu. Shocker, vážne :) Ale ako si momentálne púšťam latino hity a nalaďujem sa na letnú dovolenku, ktorá príde už o tri týždne (wuhuuu) žiada sa mi písať o niečom letnom a lákavom. A niečo super letné a lákavé je Dove Body Wash s kokosovým olejom a mandľovým mliekom. 

Ten sprchový gél je jedna úžasná vôňavá záležitosť! Vonia mi ako mix dvoch vecí - piňa colady a kokosových opaľovacích mliek. A tak sa vám sprcha zmení z klasickej (relatívne nudnej veci) na letnú voňavú siestu.

K špeciálnej vôni si pridajte klasické výhody Dove sprcháčov - hydratačný, vhodný pre citlivú pleť a máte výrobok, ktorý si koncom týždňa pridáte do košíka. Inak, len tak medzi nami - super sa s ním holí :) Keď už ide to leto :)



Ak ste to ešte úplne nepochopili z tohto článku, tak jadro môjho nadšenia je hlavne Dove Cream Oil tuhé mydlo. Vec, ktorá stojí cca jedno euro a prinesie neuveriteľný zážitok. Čo ma úplne nadchlo, keď som mydlo vybrala z krabičky je jeho tvar! Nie je to vôbec dávno, ako som sa hnevala na bio prírodné mydlá, ktoré sú skoro všetky obdĺžnikového tvaru, ktorý je prakticky nechytiteľný, kým si ho časom nevytvarujete.

Taký Dove ale asi investoval do prieskumov a vie, že pekne ohnuté mydlo je to, čo jeho zákazníci potrebujú a ocenia! Mydlo sa skvelo drží a nepadne vám 3x v sprche :)

A poďme na druhú pecka vec! Dove Cream Oil s marockým olejom, je ale že úplne dokonalý výrobok! Zase sa opakujem, ale za minimum peňazí úplne super zážitok. Mydielko má pomerne výraznú vôňu, ktorá je úplne návyková. Čo sa týka vône je sladká, vanilková, ale akoby s nejakým orientálnym korením. Kedysi som si doniesla z Egypta veľmi podobný parfém, takže z toho môže plynúť moje nadšenie :) 

Mydlo samo o sebe krásne pení a neskutočne prevonia celú pokožku. Je podľa mňa výraznejšie ako väčšina jeho kamarátov v gélovej verzii a pokožka po ňom nie je vysušená ale paradoxne pekne hladká a super voňavá. 


A tak z toho mám radosť :) Z toho, že sú oba z drogérie (teda lacné a dostupné) a že sú fakt super.

Ak máte aj vy nejaké lacné a letné vychytávky dajte vedieť, som zvedavá :)
Ozaj máte už na pláne letnú dovolenku? Kam to bude?

10 komentárov:

  1. Dove je super, mám rada aj ich vlasovú starostlivosť :) a dovolenka bude netradičná - roadtrip po Európe :) ty ideš kam?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeeej a ktore krajiny? Zvedava som :) Ja sa priznam, ze este neviem bude to nejaky last minute, takze kde bude dobra cena tam pojdeme :) predpokladam Turecko, ale priznam sa, ze ma velmi laka Grecko :)

      Odstrániť
  2. Plánuji si červen spíš užívat ve znamení krátkých výletů a jinak pracovat a pracovat :D.
    A věřím, že sprcháč voní skvěle, piňa colada ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mam inak pocit, ze den vo Viedni cloveka osviezi niekedy viac ako tyzden v Egypte :) takze male vylety su uplne super!

      Odstrániť
  3. Ten sprchový gél musí byť úžasný! Dove by som ešte chcela dať šancu najmä pri vlasovej kozmetike a rada by som vyskúšala nejaké telové mlieko, avšak tuhé mydlá na ruky veľmi nie sú pre mňa :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. telove mlieka su podla mna uzasna! vrelo inak radim ich letne samoopalovaky :)

      Odstrániť
  4. Já jsem značce Dove nikdy nějak nevěnovala pozornost, teď je to jedna z mých nejoblíbenějších :) Oni to prostě umí :) Tuhle kokosovou verzi mám v šampónu a kondicionéru a totálně to miluju :) A přesně tohle tuhé mýdlo mám doma taky, ale ještě jsem ho neotevřela :)

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mýdlo se mi líbí a vím, že i krásně voní :) Od Dove ale používám spíše sprej a sprcháč.:)
    Dovolenou ještě neplánuji, spíš to vypadá, že se podívám sama na víc míst a všude jen na chvíli. Přitel nemá čas, takže nic pořádného nebude... :(

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. juuj to je najhorsie ked polovicka nemoze :( to sa ani nemozes hnevat, lebo verim tomu, ze aj on by niekam rad isiel :(

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne