štvrtok 4. mája 2017

Ako sa stať hipsterským hostiteľom


Na meniny som od svokrovcov dostala darčekovú sadu Manufaktura a ako som spomínala na blogu bol to fakt super darček. Ja som vyskúšala niečo nové a navyše som mala námet na blogový príspevok. Svokra teda nelenila a o pár mesiacov nám pribudol doma ďalší Manufaktura balíček - tentokrát však v celku netradičnej verzii. Dostali sme sadu Svieža Uhorka, ktorá obsahovala sprchový gél a uhorkový sirup. 
Nekozmetický fanúšik by si mohol povedať - uhorka? V kozmetike? Fuj! Ale ja som si povedala, konečne vyskúšam niečo nové a ešte k tomu netradičné! Radosť teda veliká a samozrejme som sa hneď pustila do testovania. Teda..Skoro hneď :)


Testovať sprchový gél bolo vcelku jednoduché :) Tam je to o tom, či sa vám vôňa páči alebo nie a čo to s pokožkou robí. Mne sa vôňa zapáčila hneď, pretože je podľa mňa veľmi svieža a nezvyčajná. Je super či už teraz na jar alebo aj na leto, keď vám budú vadiť ťažké výrazné vône a budete hľadať skôr niečo jemné a neobťažujúce. Sprchový gél vonia reálne ako uhorková voda - čiže sviežo a uhorkovo.
S pokožkou nerobí nič špeciálne :) akurát ju prevonia. Na obale sa píše, že sa môže použiť aj ako šampón, ale túto verziu som neskúšala. Ja som rada, keď si vlasy rozčešem s maskou nie to s 2v1 výrobkom :)

Môže to byť inak fajn výrobok pre vašu polovičku, tým zväčša stačia 2v1 veci :) a vôňa je vcelku neutrálna a svieža čo ocení každí chlap!


Testovanie sirupu však nebolo také rýchle a ani nadšené. Doma sme mali totiž niekoľko zlých skúseností s uhorkovými variáciami, preto sme potrebovali trochu odhodlania.

1, zlá skúsenosť bola, keď som chcela byť ako všetci v amerických seriáloch a robila doma uhorkovú limonádu. Alebo rozumej vodu s uhorkou. Ako to chutilo? Ako voda vypláchaná s uhorkou.

2, zlá skúsenosť bola, keď mi doniesol uhorkovú limonádu obchodný partner v práci, ktorá chutila ako uhorkový šalát bez korenín.

3, zlá skúsenosť bola, keď som si párkrát dala uhorkovú limonádu v meste, lebo je to strašne in - a za tú vypláchanú vodu s uhorkou som zaplatila 5 €.

Takže nie, nemala som chuť moc chutnať tento elixír, ale náhoda ma presvedčila :) Pred pár týždňami som cez víkend robila tabboulah a ostala mi doma mäta s ktorou som nemala nič robiť. Nasekala som teda mätu do čajníka zaliala studenou vodou a čuduj sa svet, žiaden zázrak sa nekonal. Na linke však na mňa zažmurkal uhorkový sirup a v tom momente bola mňamka na svete! Mätovú vodu som doliala sirupom a vznikla z toho extrémne dobrá uhorková limonáda, ktorej sa odvtedy neviem nabažiť. Vynikajúca, svieža, nesladká, chutná - presne taká je. Ideálna na celé leto, pretože je osviežujúca, hydratujúca a chutná zároveň.


Sirup stojí okolo 5€ a ak sa vám nechce vyrábať si vašu home-made verziu je to fakt super vecička. Sprchový gél stojí o euro viac a uhorková vôňa je naozaj príjemné osviežujúce spestrenie!

A čo vy a uhorkové limonády alebo domáce sirupy? Kupujete si ich alebo robíte doma?

12 komentárov:

  1. S okurkou jsem měla jejich micelární vodu a velká spokojenost.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Téda, okurkový sirup bych si ráda zkusila :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To som prekvapená, že sa ti uhorka v kozmetike zdá ako novinka, lebo čo si ja pamätám, tak odmalička som ju videla všade :D krémy, odličovadlá, make-up... bohužiaľ mi v kozmetických výrobkoch veľmi nevonia :-/ ale po sirup si možno skočím... sirupy mám rada, doma síce nerobíme, ale máme veľa známych, čo robia všetky možné tak vždy sa nám niečo ujde :) najradšej mám bazový :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mam v hlave freemana uhorkoveho a potom dlho dlho nic :) ale budem viac experimentovať na uhorkovom trhu ked sme sa teraz takto pekne skamarátili :)

      Odstrániť
  4. ja si pamatam, ze ked sme doma supali zive uhorky, tak mamina si vzdy tie supky davala na tvar/plet...ako masku...boli plne uhorkovej stavy a bez akejkolvek chemie...:) J.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som toto inak nikd nerobila :) videla slm to vzdy v amerických filmoch ale nikdy mi to nenapadlo :) ale zachvíľku bude uhorková sezóna tak vyskúšam :)

      Odstrániť
  5. Ja uhorkové limonády teda môžem! Sirup musím kúpiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Uhorka musí skvelo voňať, určite by som túto líniu rada vyskúšala. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podla mna aj ostatne výrobky z línie musia byt rovnako super :)

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne