streda 11. januára 2017

Mrazivá fialová


Kávový utorok je za nami a môžeme sa rovno prehupsnúť do mrazivej stredy :) Dnes to bude jedna zimná rýchlovka, ktorú sa mi podarilo objaviť niekedy začiatkom decembra. Ako onedlho uvidíte v jednom videu, ofina vás mierne demotivuje v líčení očí a linky sa stanú vašimi vernými spoločníkmi. Alebo aspoň u mňa je to teda tak a teším sa vždy na dni kedy si ofinu vypnem aby som sa vyhrala aj s očami. Zase ale zachádzam, poďme späť k tej linke :) Avon linky sú u mňa dlhoročná klasika, pretože nestoja veľa a sú veľmi dobré, veď čítajte samé :)


Môj posledný úlovok bol z Avon limitky Liquid Chrome a nesie názov Plum Dazzle. Lákavé už od názvu že? :) Fialové linky mám veľmi rada, pretože nie sú tak na hrane ako fialové tiene, ale sú hravé a zaručene kreatívnejšie ako čierna. Doma nejaké fialové zaručene mám, ale tu ma zaujala tá chromovaná limitka. Fialová nie je predsa taká istá ako chromová fialová :) Linky majú pekný obal (čo mi pripomenulo, že mám doma jeden rúž z Avonu s podobným obalom a mohla by som ho zrecenzovať :) - čierny spodok a krásny fialový chromovaný vrchnák. 
Aplikátor je veľmi praktický - príjemne mäkký, takže si s ním nevypichnete oko, ak si náhodou kýchnete a dostatočne dlhý pre príjemnú aplikáciu.


A poďme na tú farbu! Čo je vlastne chromovaná fialová? Je to fialová akoby so strieborným nádychom. Veľmi pekná farba, úplne ideálna na zimu, kedy sa krásne hodí ku všetkým vlneným čiapkam, šálom a vymrznutým ružovým líčkam :) Úplne vážne linka vyzerá na očiach krásne a podľa mňa neskutočne ladí s týmto počasím. S počasím bojuje statočne a zvládla som s ňou dlhé veterné prechádzky a dokonca aj sneženie. Ja ju nanášam v dvoch vrstvách kedy viac prerazí fialová nad striebornou. Výborná zimná vecička a ak máte teraz doma Avon katalóg určite hľadajte. Ešte mi nedá nenapísať, že schne fakt rýchlo a neotláča sa.

Foto ako dôkaz :)



Veľmi pekná zimná linka za málo eúr, ktorá si určite nájde využitie u nejednej z nás :) A viete čo? Už len zajtra a je piatok :) juchúúúú!

A čo vy a linky? Experimentujete s farbami? Akými? Či len čierna dobrá klasika?

4 komentáre:

  1. Většinou používám jen černou , ale mám doma i fialovou a modrou, ale je pravda , že je vytahuji spíš zřídka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čierna je najkomfortnejšie ale treba sa niekedy premôcť :)

      Odstrániť
  2. Farebné linky mám veľmi rada. Pre mňa je fialová už takou klasikou, ale mám doma aj modré aj zelené :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jsou krásný. Já si dávám většinou černé, ale měla jsem i modré a mám jedny tyrkisové.


    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne