utorok 10. januára 2017

A bude to ešte horšie


Ťažký bol ten včerajšok, že? A verte mi, že to bude ešte horšie :) Či ste boli včera prvýkrát v práci alebo v škole, verím, že sa našiel aspoň jeden nervózny človek, ktorý má pocit, že za tento týždeň sa budú musieť dohnať posledné tri týždne :) Hlavne si nenechajte pokaziť náladu a myslite na to, že Veľká Noc je tu, ani sa nenazdáte :) 
Aby sme však nejak prežili toto preklenovacie obdobie, mám pre vás jednu vychytávku, ktorú možno už aj poznáte, ale je dobré si ju pripomenúť. Teda, ak máte radi kávu :) Ak nie, tak sa vidíme zajtra pri dekoratívkovej recenzii :)

Dnes to totiž bude o sladkej kávovej seanse, ktorú si môžete dopriať každý deň vďaka Dermacol Aroma Rituals a ich Írskej káve :) Ešte, že tento príspevok píšem s kávou v ruke (aj keď nie Írskou) inak by som na ňu mala  100 % chuť :)


Pri Aroma Rituals som strašný prevliekač kabátov a každú sezónu mám radšej inú verziu. Ale ono je to asi logické, s každým ročným obdobím sa spája niečo iné a so zimou sa jednoznačne spájajú sladké a teplé nápoje. Inak Írsku kávu mám fakt rada a ak vám môžem poradiť, dobrú ju robia v Panta Rhei kaviarňach :) Ak máte tip na inú prevádzku v BA dajte vedieť, pôjdem ochutnať :) 
Sprchový gél mám doma už druhé balenie, ale peeling bol veru novinka :) Tam tú vôňu precítite ešte viac pretože je omnoho výraznejšia, sladšia a chutnejšia :) Prosím nechutnajte. Ja som to urobila za vás a nestálo to za to. Neviem!!! kedy sa konečne odnaučím ochutnávať tieto veci (asi nikdy). Peeling má úžasnú konzistenciu, ktorá nie je vôbec očakávateľná. Na prvý pohľad a dotyk je peeling akoby hrubozrnný. Ako ho však začnete nanášať urobí sa z neho akoby pena/pasta, zmení sa konzistencia a na pokožke zvláčnie a nie je agresívny. V tomto sú Dermacol peelingy naozaj extrémne unikátne! Peelingovanie je veľmi príjemné a z pokožky nielenže odstráni odumreté bunky ale ju aj pekne premastí a skvostne prevonia.


Keď sa peelingujem telový krém už nepoužívam, pretože podľa mňa nie je treba. Ostatné dni som však majster krémovač, pretože v tejto zime by som bola inak šupinatá ako krokodíl. Na poličke mám pekne tri krémiky a každý deň sa teším ako si vyberiem podľa mojej aktuálnej nálady. Ak ma večer ešte čaká učenie alebo nejaká robota, tak ide presne na rad káva (pretože si vždy predstavím ako ma vzpruží). Možno je to placebo (asi určite teda) ale vždy sa potom celá prebudím a cítim sa pripravená na povinnosti, ktoré večer prinesie. 
Telový krém má svetlo hnedú farbu (ktorá sa vpije do priehladna) a redšiu konzistenciu. Ideálny je pre normálnu pokožku, alebo ak sa večer ponáhlate a nemáte čas (alebo chuť v mojom prípade) kým zaschne nejaké telové maslo. Povedala by som, že vonia jemnejšie ako sprchový gél a peeling. Vonia viac ako čokoláda než káva a keby ste nevideli názov kľudne by ste sa podľa mňa pomýlili. 
No a posledný do štvorice je krém na ruky. Ten by som vám poradila ako prvý, pretože je naozaj skvelým spoločníkom v kabelke alebo na pracovnom stole. Veľké 100ml za cenu okolo 2€ je fakt deal a zaručujem, že si vaše sladké kávové ruky budete voňať celý deň. Krém príjemne hydratuje, nenechá ruky mastné a schne veľmi veľmi rýchlo.

Kávová sada bude určite príjemným spoločníkom pre každého, kto má rád kávu alebo sladké mlsky :) Tak na zdravie :) alebo na krémovanie!

A čo vy? Máte radi kávu? A ktorú? Chutnali ste niekedy Írsku kávu? Chutí?

16 komentárov:

  1. Nestraš ! :) Já jsem v práci už od minulého týdne....a šla bych zase na dovču ! A bez kafe bych nepřežila ! :)
    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som bola v robote celé sviatky ale aj tak mi príde tento tyzden nejaky ťažší :)

      Odstrániť
  2. Kafe miluji a tuhle řadu od Dermacolu mám také moc ráda :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty fakt ochutnávaš kozmetiku? Ja som to urobila len raz, náhodou a veru by som to neopakovala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Túto vônu milujem :) a ešte viacej milujem vônu sprchového od Yves Rocher, ktorý má tiež vônu kávy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je ťažké vybrať, ktorá vôňa od Dermacolu patrím k mojim NAJ, ale toto je jeden z favoritov :) zatiaľ som mala len sprcháč a telové mlieko. Úplne zbožňujem, keď si ešte urobím domáci kávový peeling <3
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uplne súhlasím :) aj pre mna je to kazdy mesiac iná vôňa :)

      Odstrániť
  6. Tak tento je vážne bomba, teda pre mňa po melone :) ale ako ti tu radi už slečna vyššie Yves Rocher má úžasne voňavé sprchové gély :) neoľutujes keď skúsis ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ze je ten melón pecka? Súhlas :) a YR pôjdem pozriet teraz su tam tuším ešte aj akcie :)

      Odstrániť
  7. Kávu mám ráda, a piju hlavně rozpustnou, nebo u babičky občas z kávovaru. A vůni kávy miluji, tahle sada musí být opravdu skvělá.:) Dermacol mám moc ráda.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne