streda 25. mája 2016

Keď chcete byť ako Taťána Kuchařová


Chápem, ako funguje marketing, sama v ňom robím, ale keď som na Instagrame videla, že Taťána Kucharová používa Angelash riasenku od Dermacolu minimálne ma zaujala. Taťánu sledujem a málokedy tam dáva kozmetiku, tak som si povedala, že keď už dala toto možno na nej fakt niečo bude. Na fotke mala urobený make up s výrobkami, ktoré boli v danom poste odfotené a bolo treba uznať, riasy mala fakt pekné. Ja som bola v danom momente v štádiu, že som potrebovala novú riasenku, a tak teda došla na rad anjelská špirála od Dermacolu.

 Priznám sa, že samotné balenie riasenky ma na prvý pohľad zmiatlo. Bielo zlatý obal na mňa pôsobil ako výživná báza pod riasenku alebo ako gél na obočie. Opak je pravdou, tak sa nenechajte zmýliť ani vy. Samotná riasenka je určená na vytvorenie objemu a predĺženie. Obsahuje pantenol, ktorý riasy regeneruje a zabraňuje ich lámaniu.

Riasenka má super aplikátor po pol roku rovných a hustých to bola pre mňa veľmi príjemná zmena. Na jednu stranu je klasický kefkovitý, no na druhú stranu je príjemne vytočený vďaka čomu krásne riasy natočíte.

A poďme na to najpodstatnejšie:
Pred


Po - dve vrstvy


Ak máte radi dramatickejšie riasy, viete ich s riasenkou ľahko urobiť tiež chce to 5 vrstiev



Riasenka sa nedrolí, neopadáva a hlavne nezaschne za mesiac. Páči sa mi, že sa s ňou môžete hrať a vytvoríte s ňou riasy podľa vašej potreby. Chcete jemnejšie ale s objemom a dlžkou? Bez problémov! Chcete výrazné? Pridajte len vrstvu! Je to len a len na vás.

Riasenka sa pohybuje okolo ceny 10€, ak ste z BA odporúčam predajňu v Auparku, kde môžete pri nákupe dostať Dermacol bankovky ako darček :)

A čo vy? Akú riasenku používate? Lákajú vás rady celebrít? Na ktorú by ste dali?

19 komentárov:

  1. Ozaj krásny výsledný efekt, takýto typ riaseniek mám rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to si robis srandu? Ved si si vyrobila totalne musie nohy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale no! Každému sa iné páči :) nie je treba rozčuľovať sa :)

      Odstrániť
  3. O této řasence jsem již uvažovala, ale aktuálně jich mám doma strašně moc a nestíhám je spotřebovávat, takže si budu muset ještě počkat. :) Ale musím uznat, že vypadá vážně skvěle! :)
    Diary of Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Po piatich vrstvách toto dokáže každá a možno aj lepšie, menej zlepeno... Nejak ma vôbec neoslovil ten efekt, uz ja v tých dvoch vrstvách na mna pôsobí ťažko na mihalnice a počula aj čítala som na nu skôr v zlom, ze topka je jej sestra DEVILASH ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Inak tu mam doma tiez tak pripravím recenziu nech si mozeme porovnať :)

      Odstrániť
    2. No na Devilash sa teším lebo tiež som o nej počula a čítala ze je super 👌 tato celkom fajn,ale skôr by ma zaujimal efekt pri jednej vrstve :)

      Odstrániť
    3. Pre mna je pri jednej vrstve ten efekt naozaj minimálny a nešla by som tak von ale ked budem recenzovať devilash tak odfotím aj jednu nech si vieš povedat ci je to pre teba ok alebo nie :)

      Odstrániť
  5. Mne sa nepáčia také zlepené riasy a už na tom kartáčiku vidím, že by sa mi s ním iné nepodarili vykúzliť, takže nič pre mňa. Na túto riasenku som vlastne ešte nečítala pozitívnu recenziu, skôr chvália jej sestru Devil Lash :).

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc pěkné, jen se mi zdá, že hodně slepuje.. :(

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pěkný článek :) udělala ti hezký efekt :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. já svoji oblíbenou řasenku od Rimmelu ještě mám, ale tahle je vážně skvělá, takové řasy se vidí málo kdy!:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Taky jí mám, je božská. :) už mám druhé balení. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne