utorok 3. februára 2015

Spotrebované za január

Ako takmer každý mesiac aj tento nemôže chýbať rubrika spotrebovaných výrobkov. V januári som síce nebola taká akčná, ale nazbieralo sa mi ich našťastie toľko, že stálo za to, napísať príspevok. Tak, ako som dopadla?


1, Unique One 10 v jednom: Na značku Unique One som čítala na internete pomerne veľa dobrých recenzií a chcela som vyskúšať ich zázračný multifunkčný výrobok, ktorý robí s vlasmi zázraky. Našťastie som našla na internete možnosť kúpiť si vzorku, čo som samozrejme využila. A ako to dopadlo? To sérum je čistá katastrofa! Vlasy vysušuje, zlepuje a nič s nimi nerobí. Dobre, že som si nekúpila celé balenie. Nekúpim znova!

2, Balea Berry Deo Sprej-  recenzia tu:klik, voči tomuto spreju som bola najprv pomerne dosť skeptická,ale čím dlhšie som ho používala tým radšej som ho mala. Prekvapilo ma, ako dlho sprej udržal pot na uzde a za tú cenu je naozaj dobrým konkurentom iným, drahším značkám v drogérke. Výsledok? Kúpim znovu!

3, Nivea micelárna voda-  recenzia tu:klik aj keď na internete nájdete všakovaké recenzie na Nivea micelárku, podľa mňa je fakt super. Je pomerne lacná, neštípe a odličuje fakt super. Nemôžem dodať nič iné ako kúpim znova.


4, Ryor očný krém kaviár- recenzia tu:klik , odignorujem, že som ho používala fakt dlhšie ako je normálne a dostanem sa k jeho zhrnutiu (ale na moju obranu krém mal 50ml- ktorý očný krém má 50ml????). Krém bol veľmi dobre mastný, hydratačný a dodal očiam akoby všetky vitamíny, ktoré ste potrebovali. Jediná vec, ktorá mi na ňom vadila bolo, že krém akoby ,,putoval" po koži a často sa stalo, že sa mi nejakým zázračným spôsobom dostal 15 minút po nanesení do očí alebo k očiam, ktoré ma potom nenormálne štípali. Ak ho porovnám s Naturou Sibericou, ktorú mám doma teraz - tá je naozaj iná trieda, takže nekúpim zase.

5, Bioderma Atoderm Mains - recenzia tu:klik  jeden z mála výrobkov, ktorý som používala fakt v kuse a minula v závratne rýchlom čase- tlieskam si. Aj po minutí stále trvám na tom, že Atoderm na ruky je fakt skvelý krém, ktorý sa na zimu neskutočne hodí. Kúpim zase. 
 

Medik8 denný a nočný krém- recenzia tu:klik tieto krémiky som spomínala aspoň v troch článkov a ich minutie u mňa doma sprevádzalo veľa smútku. Zatiaľ jednoznačne najlepšie krémiky, aké som doma mala a určite ich odporúčam každému so suchou pleťou. Kúpim zase!


 Balea Carambola limitka- fakt ďalšia vydarená limitka z DM, ktorú vrelo odporúčam. Sprcháč voňal krásne a za 1 € to bola zase super kúpa. Kúpim zase!

Kawar telový peeling- recenzia tu:klik aha máme tu ďalší mesiac a ja som minula ďalší peeling. Hovorím vám, že poriadne míňam svoje zásoby (och :/). Peeling z Kawaru bol super, je lacný, veľmi príjemne peelinguje a krásne vonia. Kúpim zase!

Takže aká je bilancia? Z 9 výrobkov bolo 7 dobrých- to sa celkom dá, čo poviete? Už som začala zbierať výrobky na ďalší mesiac, tak snáď ich bude minimálne toľko ako bolo teraz.

A čo vy? Skúšali ste niečo rovnaké? Koľko ste toho minuli?

10 komentárov:

  1. Pamätám si na články o Medik8 a najmä si pamätám ich vysokú cenu za zatiaľ pomerne neznámu a neoverenú značku. Každopádne verím, že môžu byť dobré, ale o kúpe budem uvažovať až vtedy, keď ich uvidím v Tvojich ďalších spotrebovaných produktoch :-)
    //kaviareň//

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím so všetkým čo píšeš a určite ich uvidíš akurát si netrúfam napísať kedy tam bude to očné sérum. To inak nechápem ako má človek minúť- je to riedke ako voda, prvé dva mesiace to používaš máličko a potom síce denne ale aj tak. No mačka, budeš musieť ostať moja verná čitateľka aby si ho tu našla aj v roku 2018 :)))

      Odstrániť
  2. Ten sprcháč od Baley voní nádherně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mala som Nivea micelárnu vodu a tiež ma prekvapila. Bola dobrá. No teraz som sa opäť vrátila k Bioderme.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zatiaľ nenašla odvahu vrátiť sa k Bioderme potom, čo ma vtedy štípala :(

      Odstrániť
  4. Micelarku od Nivei mam taky a jsem s ni moc spokojena :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne