utorok 23. septembra 2014

Jesenné nevyhnutnosti




Tak ako v každom inom ročnom období aj na jeseň som si pripravila krátky zoznam výrobkov, bez ktorých by sa mi v tom danom období veľmi ťažko fungovalo. Niektoré sú novinkou aj pre mňa a niektoré sú mojim mnohoročnými stálicami. Každé ročné obdobie so sebou prináša nejaké čaro a to si vždy treba vychutnať. Ja osobne zbožňujem jesenné prechádzky, kedy už nie je tak horúco ale stále je veľmi príjemne.  Jesenná príroda je úžasná sama o sebe a je škoda nevybrať sa aspoň raz hoci aj na kratšiu túru. Čo nemôžem zabudnúť  sú všakovaké farby, ktoré som celé leto ignorovala a teraz sú tu. Bordové rúže, hnedé nechty a konečne tmavšie vlasy- jeseň sa môže začať!
 



Začnem asi výrobkom, ktorý používam už roky a je to pre mňa taká jesenná stálica. Ako moje skalné čitateľky vedia v zime a na jeseň mávam pokožku veľmi suchú a citlivú a silný vietor a mrazy jej veru príliš nepomáhajú. Nakoľko mám svoju pleť na sebe už nejaký ten rok naučila som sa počúvať ju a prispôsobovať  sa jej tak, aby sme boli spokojné obe. V chladnom počasí, alebo keď cítim, že je pleť naozaj veľmi suchá dávam všetky tekuté odličovače bokom a používam na celú tvár vrátane očí Bioderma Sensibio mlieko. Mlieko krásne odličuje a ukľudňuje pokožku pričom okrem toho jej pomáha aby bola odolnejšia a chránená pred vonkajšími vplyvmi. Mliečko je hypoalergénne, neparfemované a neobsahuje konzervačné látky. Nanášať ho môžete buď klasicky tampónikom, alebo ako ja prstami. Jednoducho si mliečko nanesiete na prsty ako krém a odlíčite sa. Takto si jemne odlíčite celú tvár vrátane očí a máte pokoj. Mliečko má 250ml a jeho cena sa pohybuje okolo 16€. Bližšie info a zloženie na www.bioderma.com



Ako sa tak pozerám tak jeseň je pre mňa celkom taká neutrálna a očividne nie príliš voňavá. Dôkazom toho je aj sprchový gél s kozím mliekom od Ziaje, ktorý je ideálnym spoločníkom na každý večer. Kozie mlieko v tomto sprchovom gély dodáva pokožke hydratáciu a zabraňuje tomu, aby sa pokožka vysušovala. Kozí rad je môj obľúbený a mám pocit, že okrem krému na ruky som z neho mala už naozaj všetko (vyrábajú sa z kozej sady aj veci na vlasy? Ak áno, tie som nemala rovnako:/) a všetky výrobky jednoznačne odporúčam. Výrobky majú krásnu jemnú vôňu, voňajú čisto, príjemne. Myslím si, že je to príjemná unisex vôňa, ktorá vonia ako ženám tak aj mužom. Sprchový gél má 500ml a stojí cez 3€- ten sa nedá proste nezbožňovať.



Polovičný objav tohto roku pre mňa boli peelingové tampóniky, ktoré ponúka Ebelin. Peelingové tampóniky som poznala už predtým, ale vedela som, že ich predáva len Lidl a ten tiež tuším len počas wellness týždňov. Je to inak neskutočne šikovná vec, pretože si viete pleť krásne dočistiť aj s klasickými výrobkami. Poviem Vám príklad- peeling je pre mňa extrémne dôležitý a naozaj si ho robím poctivo každý týždeň v stredu. Pred mesiacom, ako som bola v Ríme som si mohla peeling dopriať aj tam, nakoľko mi stačilo zobrať si dva tampóniky a na ne naniesť odličovač. Samozrejme, že klasický peeling je lepší  a pokožku prečistí lepšie, ale tampóniky sú naozaj príjemná náhrada. Môžete ich používať aj vtedy keď máte pocit, že potrebujete pleť lepšie vyčistiť  a toto je naozaj jednoduchá cesta. V balení je 35 kusov a to stojí v DM okolo 1,5€. Inak nejde to úplne do mojich jesenných favoritov, ale keď už spomínam dovolenku hodím to sem  Ak ste ako ja a Vaša pleť sa s Vami rada zahráva nedajte jej šancu ani na cestách. Ja som si aj do Ríma zobrala jednorázovú masku, ktorá stojí okolo eura a mala som o starostlivosť postarané. Klíma a zmena počasia sa na pokožke nikdy neodrazia dobre a jednorazová maska nie je žiadna záťaž na tašku a krásne pomôže. Táto Balea Happy Day maska navyše krásne vonia a pleť je po nej hebká a hydratovaná. Maska pokožku revitalizuje a dodáva jej stratenú hydratáciu a vláčnosť. 


 Acaico nie je úplne jesenné ale cez leto som si na neho tak navykla, že bez neho nemôžem byť. Mne tak neskutočne chutí, že si ho dávam skoro každý deň. Toto leto k nám došlo viacero príchutí - banán, jahoda...- ale pravda je taká, že všetky chutia na jedno kopyto. Vždy je to proste tá istí Acaico dreň. Acaico jedávam buď takto v nanukoch alebo si kupujem dreň, ktorú si nechám rozpustiť a jem ju potom s musli na raňajky. Jediná jeho nevýhoda a zato bohužiaľ dosť veľká je jeho cena. Nanuk zvyčajne stojí euro a veľká dreň až 2,5€. Ak potom vidím niekde Acaico v akcii beriem aj 10kusov naraz. Na nete sa píše ( úprimne neviem čo je to pravda, alebo len marketingový ťah), že Acaico je výborné na imunitu, energiu a všeličo iné, takže sa ho nevzdám ani teraz pretože jesenné počasie človeka robí extrémne náchylného k chorobe a k spánku.


  Poslednú vec, ktorú určite odporúčam (ak ste milovníkom Coca-Coly ako ja) je Lip Smacker. Dlho som videla Lipsmacker mániu najmä v USA a u nás nikde nič a prednedávnom som si všimla, že tieto chutné balzamy nájdete už aj v našich drogérkach. Ja som si svoj kúpila za 2,5€ a v ponuke bola Coca Cola Vanilka a Sprite. Klasická Cola jednoznačne vyhráva a tak mám Colu v poruke neustále. Balzam hydratuje tak priemerne, na bežné používanie stačí, ale ak máte super suché pery toto Vám veru príliš nepomôže. Ale tá vôňa! To je naozaj ako Cola! A pozor! Balzam nielen po Cole vonia ale aj chutí!

 
A čo Vy? Čo sú Vaše jesenné nevyhnutnosti? Bez čoho jeseň nemôže prísť?

24 komentárov:

  1. Bianca a ked ti poviem ze ja som dostala z Asaica alergicku reakciu :/ cela som sa vysypala okrem tvare a vsetko ma svrbelo :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to nemyslíš vážne? to je aká sila! tak to ťa Acaico už asi neláka :(

      Odstrániť
  2. Ziaji som prišla na chuť až teraz - používala som pomarančový sprcháč, teraz olivový a zrejme kúpil aj kozí.
    Mala som z tejto kozej rady krém na ruky a naozaj skvelý pocit. Až na ten, aspoň podľa mňa, nepomer ceny a objemu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten pomarančový nikde neviem zohnať! Z pomarančového radu som ešte nič nemala, ale strašne ma láka!

      Odstrániť
  3. To Bioderma mléko bych také někdy moc ráda vyzkoušela, jinak jsem slyšela že na suchou plet´jsou nejlepší odličovací oleje. Já sama jsem si včera jeden koupila, tak uvidím :)ale jinak jsem vždy upřednostňovala čistící mléka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj tie ma veľmi lákajú, ja teraz používam Saloos olej namiesto krému a ďalšia vec, čo skúsim bude možno nejaký olej :) Doma som mala len kokosový, ten bol síce fajn, ale raz sa mi dostal do oka a myslela som, že mi oko vypadne :)

      Odstrániť
  4. Balea má pielingové tampóny?! To vůbec nevím,musím mrknout jestli jsou i u nás.Díky za tip.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aj ja si robim peeling v stredu :D bol to aj s maskou moj relax uprostred pracovneho tyzdna a nechala som si ho, aj ked teraz nechodim do prace ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. také rutiny sú podľa mňa dobré :) človek sa má aspoň na čo tešiť :)

      Odstrániť
  6. To odličovacie mlieko ma dosť zaujalo, taktiež mávam suchú pokožku v jeseni a zime, a balzam coca cola je u mna na prvom mieste :) mna nanho naučil moj priatel ktorý mi ho priniesol z Nemecka, odvtedy som na nom zavislá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som ich tiež vždy závidela všetkým čo ich mali zo zahraničia a už nemusím :) už ich máme aj my :)

      Odstrániť
  7. otvorila som tvoj članok koli acaicu celkom ma to zaujalo že konečne niekto o ňom píše ja som ho ešte neskušala vobec, ale čítala som že to vynašli dvaja slovaci a vyraba sa z nejakych bobuli acai ktore samozrejme rastu kdesi tam v teple na druhom konci sveta, takže ako tak pozeram cena je dost ale zatial som ich ešte v žiadnom obchode nevidela alebo som si ich nevšimala, ale niekedy to určite vyskušam som zvedava, a tožvie či je to pravda s tou imunitou antioxidantmi a tak no tožvie:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak máš rada ovocné drene určite Acaico vyskúšaj. Mne chutí lebo osvieži a príliš nepresladí. Len potom pozor na zuby, lebo je to ako mak :) Acai bobule budeš mať všade :))

      Odstrániť
  8. nemala si na mysli ebelin peelingové tampóniky? lebo balea a ebelin je niečo iné...ale ak má balea peelingové tamponiky,tak si ich hned idem kupiť :) nalakala si ma aj na tú masku,ktorá má taký jesenný obal...inak mne sa osvedčilo odličovacie mlieko od Lirene,ktoré je super na jeseň a zimu:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano Ebelin :) A teba by lákali len keby boli Balea? Prečo? a ďakujem za tip určite vyskúšam s Lirene som mala síce len jednu skúsenosť ale dobrú :)

      Odstrániť
  9. Sprchový gel musím rozhodně vyzkoušet a ohledně posledního balzámu - dá se sehnat v DM? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. O peelingových tamponkách slyším poprvé, vyzkouším je :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  11. v zime je pomáda veru nevyhnutnosť :) mráz vie narobiť dobrú šarapatu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. prosim ta a ked sa odlicujes s tym mlieckom, potom ako postupujes? este docistujes micelarkou ci nie? mne sa zda plet malo ocistena mliekom, alebo to je len pocit? alebo si mliecko este zmyjes obyč. vodou a potom si das na to krem? prosim povedz mi postup :) dakujeeem

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne