pondelok 18. augusta 2014

Niekto to rád prirodzené




Posledná Vampire riasenka od Dermacolu sa v podstate hneď vyšvihla na prvé priečky mojich obľúbených špirál, takže skúšanie nejakej ďalšej na seba nenechalo dlho čakať. Určite aj u Vás aspoň raz za čas platí, že obal predáva a tak veru bolo. 1000 lashes volume Build up má krásny besný ružovo- čierny obal, ktorý Vás hneď zaujme. Na prvý pohľad som mala pocit, že na obale sú nejaké grafity ale sú to pekné ženské oči. No uznajte, nie je to milé?
 




Čo sa týka riasenky je určená na zahustenie rias a vďaka výťažku z hroznových jadier navyše riasy vyživuje a chráni. Podľa popisu by riasenka mala fungovať tak, že riasy obalí dlhotrvajúcim filmom pričom nylonové vlákna riasy obalia a vyplnia medzery medzi riasami, čo spôsobí, že riasy vyzerajú dlhšie a hustejšie.  A teraz, že ako funguje na mňa?
 




Ako ste si mohli všimnúť, za tie roky, čo riasenky recenzujem patrím do tej skupiny žien, ktoré preferujú naozaj ,,obalené riasy“ , ktoré sú veľmi predĺžené, zhustené, ba až pôsobia umelo. Na riasy si zvyčajne dávam veľa vrstiev a naozaj mám rada ten efekt veľkých rias. Viem, že to nevyhovuje každému a veľa žien viac preferuje také tie prirodzené, jemnejšie riasy. V tom je super táto naša doba, že si naozaj každý nájde, čo chce.  Osobne si myslím, že táto riasenka je ideálna pre ženy, ktoré preferujú predĺžené a prirodzené riasy. Riasy predlžuje naozaj krásne, no uznajte samé:



2 vrstvy


Veľa vrstiev :)))




Riasenka má inak super výdrž používam ju denne už 2,5 mesiaca a stále je super. Od začiatku mala naozaj super konzistenciu (niektoré riasenky zvyknú byť na začiatku príliš riedke). Ak ste ako ja, dajú sa s ňou urobiť aj hustejšie a výraznejšie riasy, len je to pomerne pracné. Ak máte radi predĺžené a rozčesané riasy dáte si dve vrstvy a ste vybavené. Ak však chcete husté akoby umelé riasy chce to aj 6 vrstiev a trochu práce. Ale nič nie je nemožné J Cez týždeň môžete mať prirodzené mihalnice a cez víkend sa zmeniť na ženu Vamp. Po veľmi zlej skúsenosti s Essence riasenkou mi nedá ešte nespomenúť, že táto riasenka sa nedrolí a nijako nezaťažuje oči. Odlíčiť ide s každým odličovačom, pričom ja v poslednej dobe zhodou okolností používam Calming Eye Make-up remover od Dermacolu. Ide o klasický očný odličovač, ktorý však v sebe obsahuje výťažok zo zeleného čaju, ktorý oči pekne ukľudňuje. Je veľmi príjemný, odličovanie s ním ide veľmi dobre a hlavne z neho neštípu oči. No uznajte, čo viac si môžete priať.


A čo Vy? Ktorý typ užívateľky špirál ste? Máte radšej efekt ,,umelých rias" alebo jemné, prirodzené riasy?

 



23 komentárov:

  1. ja som niečo medzi :) mám dosť dlhé riasy ale nijak nie sú vytočené proste len rovno stoja a tienia mi oko .. nepomáhajú tomu ani klieštiky ani kvalitné špirály :) takže s tým nejak žijem už niekoľko rokov a aj ďalších pár ešte budem :D inak mám tiež túto špirálu a celkom sa mi pozdáva :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. masakr řasenka! Jen teda ten odličovák je hrozný.... pálení očí úplně šílený a nic to neodlíčilo =/

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeeejda to mne našťastie pekne sadol a vôbec neštípal :/

      Odstrániť
  3. Ja mám rada špirálu od Astor :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já mám teď ráda Rocket Volume, dělá super řasy, i když je fakt, že já mezi řasenkami nevidím moc velký rozdíl, naštěstí mám řasy docela pěkné, ťuk ťuk :D

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sa máš :) ja rozdiely vidím už som mala aj také, čo som po dvoch použitiach vyhodila, lebo nič nerobili :/

      Odstrániť
  5. já mám radši řasy výraznější, ale zrovna od dermacolu moc řasenky ráda nemám. teď mám moc ráda JORDANA Best lash extreme :)
    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Inak ďakujem za tip lebo od Jordany som ešte nikdy nič neskúšala :)

      Odstrániť
  6. Ja mám dlhé husté riasy ako majú chlapi (i keď poslednou dobou sa mi zdajú kratšie a kratšie) a preferujem skôr výrazné mihálnice ako ty,keďže mám nevýrazné oči...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och to ti závidím! to ti potom stačí málo a musíš ich mať ako bábika!

      Odstrániť
  7. Mne táto riasenka nesadla, radšej mám tie "wau" riasy než prirodzené, to je proste nuda pre mňa. :D

    Sweet Letty

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Preferujem efekt umelych rias, ale ako pises, niekedy je to pracne a treba viacero vrstiev, ak vsak nemam cas vystacim si aj s dvomi vrstvami, a uz niekolko rokov pouzivam WONDERLASH z Oriflame, je to lacna a dobra spirala

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. súhlasím Wonderlash je veľmi dobrá špirála, ktorá nikdy nesklame!

      Odstrániť
  9. vytočenie je veľmi dôležité :) to robí s riasami divy!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Táto špirála robí teda pekné riasy. Aspoň na tebe :) Do práce som si zvykla nosiť riasy prirodzenejšie bo je u nás strašne dusno a nechcem aby sa mi špirála roztiekla, ale inak mám rada riasy poriadne zvýraznené. Vyzerá to tak, že si ju neskôr zaobstarám. Do práce bude ako stvorená... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Uuuuu to vyzerá pekne. :) Hneď by som skúsila.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. já mám nejradši ty hodně výrazné, ale zvládnout si je udělat už je těžší :D nejraději bch pořád nosila umělé, kdybych na to měla čas, nervy a nebyla líná :D
    Dress&Heels

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ja milujem Darling lashes od GOSH,, vyskúšaj :)

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne