štvrtok 10. júla 2014

Konečne vyskúšaný Kallos lak na vlasy



Kallos je veru na blogu veľmi obľúbený. Nemusím ani príliš hádať prečo- je dostupný, lacný a mimoriadne efektívny. Kiež by také boli všetky značky :) Postupne a moja zbierka výrobkov Kallos zväčšuje a ja som stále viac a viac prekvapená ako som doteraz mohla ignorovať toľko skvelých vecí za tak super ceny. Ešte veľmi dávno (neviem či nie dokonca minulý rok) ste mi na blogu viaceré baby poradili, nech vyskúšam Kallos lak na vlasy. Bola to síce rada nad zlato, ale ono je to ako povedať vyskúšaj olivový olej. A ktorý? Ktorý je ten dobrý? Kallos má totiž zo všetkého viacero radov, druhov a poddruhov preto som celkom nevedela, ktorým smerom sa vydať.
Tak som na to išla veľmi jednoducho - nechala som sa čisto žensky zlákať krásnou ružovou farbou. Nie vždy je takéto rozmýšľanie rozumné, ale povedala by som, že ak raz nejakú značku poznáte a veríte jej a daný produkt stojí 4 eurá nemôže to byť až taká tragédia. 



Tak som to teda riskla a vyskúšala Kallos Hair Spray Prestige v enormnej veľkosti 750 ml. Lak na vlasy je okrem nízkej ceny výnimočný aj v tom, že obsahuje vitamín B5, ktorý posilňuje štruktúru vlasov. Ja osobne lak na vlasy používam celkom nepravidelne takže toto balenie mi vydrží aj dva roky. Vlasy si lakujem keď si ich natáčam ale aj to len vtedy aj je vonku škaredé počasie alebo ak fúka. Veľa ľudí si okolo mňa neustále sťažuje na to, že im laky lepia vlasy ale naozaj skoro nikto nedodržuje odporúčania na obale - lakujte si vlasy z 30cm vzdialenosti a hneď spoznáte rozdiel. Vlasy sú potom fixované ale majú svoj tvar a nie sú zlepené. Aj ja som veľa rokov chodila s helmovitým lepidlom na hlave, ale nevadí, chce to skúšať a chce to čas a pochopíte to aj Vy. Lak teda vlasy super fixuje a nezlepuje. Osobne si myslím, že rozčesávanie vlasov v kombinácii - prípravok na kulmovanie+ kulma+moje vlasy+ lak je nemožné takže Vám tu nejdem písať ako to ide ľahko. Moje vlasy sú po kulmovaní a tejto procedúre nerozčesateľné aj keby som si na vlasy dala lak za 500 €.



Ja osobne som teda nadšená a lak opäť potvrdil moje očakávania. Zoženiete ho na mojom obľúbenom http://www.kallosshop.sk/ a ak by Vám náhodou tento 4€ prišiel drahý :)) sú tak aj laky na vlasy za dve eurá. Kallos je proste cenovo bezkonkurenčný!

A čo Vy? Ako často si lakujete vlasy? Aký lak používate?

17 komentárov:

  1. To zní dobře. Ani jsem nevěděla, že Kallos dělá i laky na vlasy. Já již svůj nejoblíbenější lak mám a to Cien z Lidlu, ale až budu chtít vyzkoušet něco nového, tak určitě mrknu na sortiment od Kallos.

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidíš a ja som netušila, že laky robí Lidl :)) ten zase určite skúsim ja!

      Odstrániť
  2. za 4€ taky lak? to je ešte podla mna lacné :) vyzerá super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja momentálne skúšam od Kallosu tužidlo aaa nejak ma ešte neočarilo, uvidíme no :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tužidlá skoro vôbec nepoužívam nejako som im nedošla na chuť ale dúfam, že napíšeš recenziu :)

      Odstrániť
  4. Tento lak na vlasy nepoznám, ale zaujal mňa.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja by som si tiez vybrala tento, ma fakt najkrajsie balenie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja som skúšala ich keratínovú masku a za tú cenu super:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Po tejto recenzii som to vzala včera vl veľkom a v nákupnom košíku skončili 3 šampóny, dva kondicionéry a tento lak :) som zvedavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak na ich stránke sa inak ako vo veľkom ani nedá :) verím, že budeš spokojná :)

      Odstrániť
  8. Ten jsem po pravdě ještě nevyzkoušela, brzo musím svou chybu napravit! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tento lak vobec nepoznam ale vyzera super ... neporovnavali ste ho nahodou s lakom WELLA PROFESSIONALS Performance na notine ? potrebujem ho na husté nepoddajné a hlavne tvrdé vlasy

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne