sobota 1. marca 2014

Ladybox, ktorý ma vrátil do dávnej minulosti






Posledný Ladybox bol síce tematicky Valentínsky ale ja som ho vnímala úplne inak. Keď som videla v e-maily, ktorý láka na kúpu nového boxu, že tam bude Nevo až mi stislo srdce. O Neve som na blogu písala viackrát, pretože to je kozmetika, ku ktorej mám mierny sentiment, nakoľko som jedno leto strávila brigádovaním pre túto firmu. Na jednu stranu to bola najhoršia brigáda, akú som kedy mala – majitelia ( Izraelci) mali veľmi špecifický systém vedenia zamestnancov a v snahe ich kontrolovania sa napr. schovávali za kvetinami a potom ak ste nebodaj minútu nepredávali už Vám volali prečo nič nerobíte. Na druhú stranu to bola najlepšie platená robota akú som kedy mala s veľmi férovým systémom a super partiou ľudí. Od majiteľov som sa toho strašne veľa naučila a myslím, že dni, ktoré som tam strávila celkom vyformovali moju osobnosť a stala som sa priebojnejšia a sebavedomejšia. Ono uznajte, predávať takéto výrobky s tým, že si musíte odchytiť ľudí v nákupnom centre – to chce veľkú dávku odvahy. Popravde som si myslela, že Nevo už ani neexistuje – čo by bola škoda, pretože podľa mňa sú ich výrobky úžasné a tak som bola milo prekvapená.
Čo sa týka samotného boxu, popravde som čakala, že bude celý srdiečkový, tematicky Valentínsky ale opak je pravdou, je to klasický ružový Ladybox. Aj keď vizáž teda trochu poľavila potešil ma obsah a to, že mi opäť vyšlo personalizovanie.



Ako ste už mohli vyčítať neskutočne ma potešil Nevo krém a k tomu ešte aj v mojej obľúbenej vôni Francúzska Vanilka. Je to pomerne zvláštna vôňa, ktorú buď máte radi alebo nie. Osobne si myslím, že v ňom vanilku nie je príliš cítiť a veľmi ťažko sa naozaj identifikuje. Každopádne krém je však úúúžasne hydratačný, vyživuje aj nechtové okolie. Je pomerne hutný, čiže z môjho pohľadu ideálne na terajšie obdobie. Okrem krému tam bol aj zatláčač nechtovej kožičky (ktorý sme vždy dávali zdarma k nákupu nad 600 sk alebo ako darček nerozhodným zákazníkom) pričom ten zatláčač bol očividne tak dobrý, že si ho niektorí ľudia chodili potom kupovať aj samotný. Ja osobne také veci nepoužívam, ale mamina sa potešila. 



Aby toho nebolo málo v boxe bola super dekoratívka. Personalizované boli LilyLolo očné tiene, ktoré som si ja našla v ideálnej hnedej kombinácii. Paráda! Tiene sú krásne pigmentované a využiteľné na každý deň. O značke LilyLolo počujem prvý krát, ale urobila na mňa výborný dojem! 




Pamätáte si ako som minulý víkend písala o Paese lícenke? Tak v boxe som si našla Paese lesk v krásnej ružovej farbe. Konečne som mohla niečo od tejto značky vyskúšať! Lesk má peknú sýtu farba, dá sa nosiť či už samotný alebo s rúžom. Jeho výdrž je asi hodina ak nič nejete a nepijete. Viem, že Paese je lacná značka, čiže za malé peniaze naozaj pekný lesk.


Posledný celý výrobok bol Jordana diamantová výživa. Je určená na krehké nechty a pri pravidelnom používaní majú byť nechty silnejšie a lesklejšie. Podkladové laky používam stále, je to veľmi dôležitá súčasť robenia si manikúry. Väčšinou si kupujem nejaké najlacnejšie z drogérky, takže som rada, že vyskúšam niečo nové. Inak tento lak stojí v Čechách 49 českých a teda je tiež super lacný. Ak by som ho niekde našla, určite by som si ho kúpila. 



V Ladyboxe boli dve vzorky. Jednou bol sprchový balzam od Dr.Hauschku, ktorý som už minula a bol naozaj super, ale podľa proma, ktoré robil Ladybox som čakala, že niečo od tejto značky tam bude v celom balení. Sprcháč mal krásne balenie a ešte krajšie voňal (levanduľa) a určite by som ho niekedy chcela vyskúšať v plnom balení. 
Poslednou vzorkou boli malé violky arabských vôní, ktoré si zo sebou vezmem ak niekam pôjdem na víkend. Pekný nápad aj keď ja osobne preferujem nákup takýchto vôní v ich domovských krajinách. Sama mám doma z Egypta dve voňavky, ktoré sú naozaj krásne ale čaro ich šmrncu spočíva práve v tom, že odkiaľ sú.
 
A čo Vy? Čo poviete na tohto mesačný Ladybox? Akej farby ste mali tiene? Potešil Vás alebo sklamal?

29 komentárov:

  1. aké číslo je toho lesku Pease? je nádherný! ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som to tam napísala rovno do textu, ale tento lesk je bez názvu, chýba tam taká lepka s číslom.Ale snažila som sa ti to googliť a podľa tohto http://kosmetykiprofesjonalne.net/blyszczyki-do-ust-paese/114-blyszczyk-milky-lips-paese.html mi to príde ako 606 :)

      Odstrániť
  2. Boxik je celkom dobry, ale ako si ma uz zahriakla v minulom komente je tam to slovicko celkom. Pride mi v poho ale keby viem co v nom je neobjednala by som si ho...Avsak zaujala ma ta Francuzska vanilka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Akurát si idem objednať ďalší a videla som na stránke, že bude bio :) tak som zvedavá :) Ja som spokojná sadlo mi všetko a okrem tej veci na kožičku sa nemusím s nikým o nič deliť :) cho chooo lakomá Bianca :)))

      Odstrániť
    2. Videla som ze bude Bio a realne nad nim uvazujem ;)

      Odstrániť
    3. Som zvedavá čo tam dajú :) počítam, že tento týždeň dajú nejaký sneak peak o značkách aké tam budú. Akurát ostáva dúfať, že tie značky tam nebudú ako vzorky :)

      Odstrániť
    4. Podla mna to budu nejake cestovne balenia...

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Je naozaj veľmi pekný :) som rada, že som mala tento a nie priesvitný :)

      Odstrániť
  4. Ty stíny a lesk se mi líbí! francouzskou vanilku jsem ještě nikdy neměla. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiene a lesk sú fakt super! Skvelo mi sadli farby, takže mám obrovskú radosť :)

      Odstrániť
  5. Co se týče brigády u NevO, máš můj velký obdiv, já bych tam nevydržela a musím říct, že u mě tím NevO i trochu kleslo :/

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/new-in-part-2-dorazilo-v-unoru-aneb-na.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lucka spätne aj svoj :D môj najväčší problém bol, aby ma tam nevideli nejaký spolužiaci a čo čert nechcel, tí ,,najlepší" tam jasne, že boli a si predstav, ešte si to aj kúpili :DD takže som mala aj vďaka nim dobré tržby :)

      Odstrániť
  6. má to dokopy vôbec hodnotu tých 10€ či koľko to je? :-/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ninka nie 10 ale 15 :))) Už len kvôli tomu Nevo krému určite, keď som to robila ja, ten stál 450 sk, ale tak keď si to vezmem lesk stojí na nete 3,3 e, lak povedzme 2,5, tiene netuším, ale minimálne 5 e, to máš 10 a ešte ti chýba krém :)

      Odstrániť
  7. Ten lesk má krásnou barvu..:))
    http://the-original-world.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mám pocit, že se Ladybox s produkty horší a horší. Já si ho tentokrát neobjednala, i když lákal Haushkem. Teď, když vidím, co skutečně obsahoval, jsem ráda, že ho nemám. Vlastně poslední dobré vydání bylo to letní, kdy se spojily obě krabičky krásy, potom to šlo už jenom z kopce a je to velká škoda!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No mňa to s Haushkom tiež zamrzelo a mesiac predtým tuším s Naturou Sibericou - čakala som, že to budú plné produkty a nie vzorky :( a ten keď sa spojili bol jednoznačne najlepší :)

      Odstrániť
  9. Ta polská značka má blbé jméno, všichni to píšou Pease a přitom to je Paese. I já jsem to měla blbě, pak jsem si toho všimla, a od té doby se dívám u ostatních a u Ladybox článků jsem to na žádném blogu neviděla dobře. :D

    Já jsem si box po lednové vynechávce taky koupila a jsem s ním celkem spokojená. Jsem zvědavá na tu slibovanou eco-edici.
    Brunwen

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D omg ja som aká trúba :) Ďakujem idem to hneď opraviť, kebyže mi to nenapíšeš, vôbec by som si to nevšimla. A k tomu som sa aj ráno divila, keď som na nete hľadala odtieň, čo mi ten názov Google prepisuje, ale nejako hlbšie som to neriešila :)

      Odstrániť
  10. No po vyše pol roku som sa rozhodla, že box kupovať nebudem, a až na pár vecí, ktoré ma tu zaujali, vôbec neľutujem :) Veci by som síce využila, ale peniaze investujem aj lepšie. Ten lesk má krásnu farbu ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak vidíš aj ťa napr. zaujal len lesk, tak si sa o ňom aspoň takto dozvedela a môžeš si ho kúpiť cca. za tri eurá a 12 si ušetrila :) všetko má svoje za aj proti, ja som našťastie veľmi spokojná, takže neľutujem :)

      Odstrániť
  11. Mňa by tento ladybox nepotešil, mám pocit, že pribaľujú akosi príliš veľa absolútne neznámych značiek, ale hlavne, že teba potešil :)


    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa práve z neznámych značiek veľmi teším, vďaka tomu som objavila veľa dobrého a nového o čom by som inak nevedela :) Ja som práve skôr smutná, keď tam dajú niečo známe, alebo niečo čo dokonca doma mám :)

      Odstrániť
  12. Ja som s týmto boxíkom bola nadmieru spokojná! Škoda len, že som nemala to pravé prekvápko. Vzorka sprcháča je super, na telové mliečko sa veľmi teším. Tiene mám rovnaké a veľmi som sa im potešila. Ale pozerám, že ten lesk máme nejaký iný :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Si si pozerala predtým na nete recenzie? :) To ja keď viem, že má dôjsť box dávam si blogové embargo :) už som si takto viackrát pokazila radosť :) a potom keď ho rozbalím na druhú stranu idem hneď na blogy nech zistím, čo má kto iné :)

      Odstrániť
  13. Ladybox jsem ještě nikdy neobjednávala, ale jak to tak vidím, je nejlepší čas! .)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak máš rada prírodné veci, tak potom je budúci mesiac na objednávku ako stvorený :)

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne