sobota 15. februára 2014

Do čoho by som investovala keby...



Keby som mala veľa peňazí moje šuflíky by boli prepchaté krásnymi drahými v lesklých kovoch schovanými, každého pol roka limitovanými....kto je teda môjho srdca šampión? Tvárenky! Alebo lícenky, alebo líčka, alebo zdravíčka alebo akokoľvek inak ich voláte ale je to tá božská vec, ktorá vašej tvári dodá úplne nový rozmer. Tie správne líčka pokožku krásne rozjasnia, dodajú jej farbu a život. 
Moje prvé líčka boli Bourjois, ktorú sú stále podľa mňa jedny z najkrajších dostupných líčok, aké na trhu máme. Pamätám si, ako ma mamina zobrala (za polročné vysvedčenie v 2 ročníku na strednej) do obchodu a povedala, poď vyberieme ti prvé líčka. Došli sme do obchodu a dostala som normálne líčkový zácvik, ako sa správne nanášajú, aký štetec sa používa, aké farby mi sedia a tak. Keď sme odtiaľ odchádzali cítila som sa tak veľko a tak dôležito, že si to ani neviete predstaviť. Určitý čas som sa ich sama bála aplikovať, aby som nepôsobila ako Marfuša, tak som ráno vstávala skôr a vždy prosila maminu. A potom som experimentovala jeden víkend, druhý víkend a zrazu som to zvládla aj sama. A inak viete, koľko ľudí si všimlo, že mam líčka? Vážne veľa, ak máte totiž pokožku bielu ako stena, tie líčka urobia fakt rozdiel. 

Líčka sú niečo z dekoratívky za čo by som bola naozaj ochotná dať viac peňazí, pretože podľa mňa tu naozaj platí, čím drahšie tým krajšie. Väčšina lacných líčok je skôr matných a bez rozjasňovacieho efektu. Zato tie drahšie, och to sú skvosty.
Čo poviete?

Lancome Maison Lancome


MAC Mineralize Blush





Artdeco Glam Vintage



 Artdeco Holiday 2012 Dita von Teese Golden Vintage Collection
 

Clinique Fresh Bloom 

 Každopádne, aby som veci ešte uviedla na pravú mieru, vlastním len jedny drahé líčka a pri mojom šťastí ešte aj tie sú matné, ale nevadí, verím tomu, že si niektorí z mojich rodinných príslušníkov prečíta tento článok a na nejaký sviatok ma pekne obdaruje :) 

A čo Vy? Máte aj Vy niečo vysnené? Alebo niečo, do čoho by ste investovali keby ste mohli? 

 

34 komentárov:

  1. Mě napadne hned několik šíleně drahých věcí, co bych si chtěla pořídit, ale je těžké napsat pouze jednu. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och u mňa vedú parfémy ale tých mám teraz našťastie dosť a potom tie líčka. Tých dosť nemám ale je mi ľúto peňazí :)

      Odstrániť
  2. Ta zlata Dita kolekcia ma neskutocne stve - v Cesku mali len tu prvu, ciernu :/ a na Slovensku mi nenapadlo pozriet :D Inak na Lancome tvarenky mam zalusk aj ja, ak v sebe prekonam ten blok, ktory mi nedovoli na tvar naniest nieco ine ako bielej/slonovinovej farby (ale akurat sa obliekam ze idem na nakupy - tak ak sa vratim s tvarenkou, vies cia to bude vina!! :D):D Aj rozjasnovace maju pekne.. :D
    Artdeco Glam Vintage tvarenka mi nazivo prisla prilis tepla a tmava, ale ak sa ti paci, skus mrknut do Fannka, ja som tam pred 2 tyzdnami (na svk) nasla tiene (mali aj tvarenku a puder) z tej kolekcie za 16e a v Marrionaud mali za 19, co su dost velke zlavy, mozno ich tam este maju (mali aj ruze zlacnene btw..okolo 7e, nie som si ista teraz) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak som zvedavá či si natrafila na nejaké kozmetické nástrahy počas svojich nákupov :)) dúfam, že ak áno, že dáš vedieť :) Vážne ti prišla tmavá? To mne práve vôbec, mne by sa pri nej srdce zastavilo :) nebyť toho, že sa chystám o pár týždňov do Londýna hneď by som na tú Fann stránku išla :)ale čo klamem, idem hneď teraz ak tam budú pekné rúže za 7 eúr, Londýn neLondýn nakupujem :)))

      Odstrániť
    2. Natrafila :( mali zlavy v brnenskom marionnaud..2 dior ruze a 1 lancome lesk - a tak som si zabezpecila spending ban aspon do jula :D tvarenky nastastie nemali nijake zlavnene:D:D:D
      Ako ta tvarenka je pekna velmi, len to nie su farby pre mna :D Povodne som chcela puder ale ten bol sialene oranzovy tak skoncilo to pri tienoch (inak oboje, aj hnede aj fialove su strasne pekne) :D Urcite sa chod pozriet, aj ked nwm aka je sanca ze to este budu mat, predsalen som bola uz skor a v inom meste, ale ak budu, tak to by bolo super :D ale nebolo to na stranke - ja som kupovala v kamennom, stranku som (preventivne) nepozerala :D

      Odstrániť
  3. Lancome ! Nie t čo dodať. Perfektnosť sama o sebe.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Chcela som ti napísať že mne sa najviac páčia tieto...ale to sa nedá všetky sú skvostné :) Proste každá z nich je iná a niečím nádherná :))) ale keby mi niekto dá nôž pod krk že musíš si vybrať tak asi tie od M.A.C
    horný rad v strede :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie si vybrala jednoznačne najkrajšie! Ja keby som ,,musela" jedny tak by som si vybrala tú limitku od Artdeca :) Kiež by som tak ,,musela" :)

      Odstrániť
  5. odpadávam z artdeco :) brala by som aj snáď všetko od guerlain, tie obaly sú neskutočné!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Guerlainy sú neskutočné ale aj tie ceny :( kde sa potom hrabe 17 eurové Artdeco :)

      Odstrániť
  6. keby som mala kopu penazi tak z kozmetiky by som investovala do kvalitnych stetcov a prirodnych masiel ci olejov.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toho mám našťastie dosť a aj vo výbornej kvalite :) ale s tou dekoratívkou zaostávam :)

      Odstrániť
  7. Ty od Lancome mě tolik neoslovují, ale ten zbytek, to je nádhera!!! Hlavně Artdeco Glam Vintage a Clinique Fresh Bloom. To mít doma, tak se rok jen kochám a pak už nepoužívám nic jiného :D

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/limitky-produkty-essence-jaro-2014.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja tak inak:) najprv by mi bolo úplne ľúto používať ich :)

      Odstrániť
  8. Ja by som húfne skúpila všetky Naked paletky..:) Neviem síce načo, ale určite áno...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) mne sa najviac teraz páči tá trojka! tá má dokonalé tiene!

      Odstrániť
  9. Ahoj Bianca,
    úplne krásne napísaný článok a naozaj si ukázala skvosty:-)
    Ak sa pýtaš, čo by som si teraz chcela najbližšie kúpiť, tak pozri na moju stránku, dnes som o tom písala:-)
    Katharine

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeej veľmi pekne ďakujem, si ma veľmi potešila! A stránku idem hneď pozrieť možno sa inšpirujem :)

      Odstrániť
  10. Já jsem zkusila od Astoru po Estee Lauder a stejne se vracim k Bourjois :D jsou proste super. Jeste me laka GOSH, ale ta se u nas neprodava :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u nás sa Gosh predáva, viem, že sa veľa o nich píše na blogoch, ale mne ich líčka prídu veľmi tmavé :(

      Odstrániť
  11. tie lancome su prekrasne, az by mi bolo zatazko do nich stuchnut stetcom :D a ostatne tiez :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to aj mne :) keď si predstavím, že by som ich rozrýpala :( by mi ich bolo ľúto používať :)

      Odstrániť
  12. Mne inak dosť vyhovujú Pupa lícenky... a inak mne sa matné lícenky veľmi páčia a mýyslím, že dievčatá, ktoré majú problematickú pleť by mali používať práve matné lícenky lebo tie rozjasňujúce len viac upozorňujú na tieto nedostatky ;)))
    *H
    DH empire

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala doma jedny Pupa - tie boli DOKONALE!! ale prestali ich vyrábať :( terajšie čo tam sú mi prídu dosť tmavé :(

      Odstrániť
  13. Ja mám doma zatiaľ 4 lícenky a hoci mám pocit, že sa proste nedajú úplne spotrebovať mám zálusk na ďalšie. Najviac som zatiaľ spokojná s lícenkou od MAC, hoci odtieň nie je úplne moja káva (bol to darček). Ale tie od Artdeca vyzerajú nádherné ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som na tom tak isto :) hlavne keď používam Giordani Gold, ktoré sú podľa mňa neminuteľné ani za 20 rokov :) ale tak, ak by som natrafila niekde na krásne a lacné alebo dostala darčekom nenahnevám sa:)

      Odstrániť
  14. Tak ti prajem nech si nejakú drahú lícenku čo najskôr pridáš do kozmetickej zbierky :) Či už z vlastných peňazí alebo ako darček. Kika

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne