piatok 10. januára 2014

Ultražiarivá pokožka


Rozjasňovače, to je moje! Keby ich ešte ponúkalo viacero značiek, alebo kedy boli tie drahé lacnejšie kupovala by som si ich asi každý mesiac. Ale ako z predošlej vety vyplýva lacných rozjasňovačov je málo a drahé si často nekupujem a preto mám rada, ešte tretiu možnosť, keď nejaký pekný rozjasňovač dostanem! Tak ako tento mega veľký rozjasňovač od značky Fusion, ktorý predstavuje všetko, čo doma z tejto rozjasňovacej oblasti potrebujete.


Ultraflesh shinebox je trojposchodová krabička plná rôznych rozjasňovačov, ktoré Vám pomôžu na pleti vytvoriť krásny zdravý efekt. Výhodou krabičky je, že všetky tri rozjasňovače majú rozdielne konzistencie, čiže na každú príležitosť môžete využiť ten, ktorý sa Vám zrovna hodí. Krabička je inak ceľkom ľahká a nie je príliš veľká, čiže je praktická aj na cesty alebo dovolenku. Obzvlášť do pozornosti dávam tú dovolenku, najmä letnú, morskú, pretože nie je nič krajšie ako trocha rozjasňovača na lícne opálené kosti. Inak všetky rozjasňovače sú ladené v rovnakom farebnom tone - zlatisté so zlatistými odleskami. Rozdielna je teda len ich konzistencia a farba.


Prvé poschodie ukrýva môj najobľúbenejší rozjasňovač a to púdrový. Tieto rozjasňovače sa podľa mňa používajú úplne najjednoduchšie, nehrozí, že sa Vám zgrčkavejú s make-upom a krásne sa kombinujú s lícenkami. Rozjasňovač má krásny zlatistý nádych a neskutočne po nanesení lichotí pokožke. Jeho výdrž je celodenná a dá sa použiť aj pod obočie či dokonca na celé viečko. Ja ho nanášam klasickým štetcom na lícenku, pričom rozjasňovača stačí na štetec nabrať veľmi málo.





Druhé poschodie v sebe ukrýva hneď dva rozjasňovače - jeden svetlejší a druhý o čosi tmavší. Aj keď sa líšia intenzitou farby platí, že oba sú vhodné pre bledule a nepôsobia nijako tmavo. Ja osobne síce preferujem púdrové rozjasňovače, ale vo všeobecnosti platí, že tieto mastnú sú zase praktickejšie v zime a na cesty. V zime preto, lebo ďalší nános púdrového výrobku pleť vysušuje a nerobí jej príliš dobre. Ak je pleť suchá rozjasňovač môže dokonca zvýrazniť šupinky alebo suchosť. Ak však máte mastný rozjasňovač, nič také nehrozí, ten len pleť rozjasní a nevysuší. Na cesty sú praktické najmä z jedného dôvodu - tento rozjasňovač je najlahšie naniesť prstami a teda nemusíte so sebou ťahať štetce navyše. Proste si ho nanesiete na ukazovák a vklepete na lícne kosti.


Posledné tretie poschodie v sebe ukrývalo dva praktické rozjasňovače v ceruzke. Tie sú veľmi šikovné a niečo takéto v mojej zbierke doteraz chýbalo. Môžete ich použiť jednak veľmi ľahko do vnútorného kútika oka, aby ste oko prejasnili, ale taktiež aj na lícne kosti, či na orámovanie pier. Jeden som si dala do mojej kozmetickej taštičky, ktorú nosím každý deň v kabelke a je to môj SOS pomocník, ak by som vyzerala mdlo či unavene.




Čo sa týka rozjasňovačov na Slovensku je ich výber celkom malý a preto je niekedy dobré poobzerať sa po nich aj na zahraničných stránkach. Pekný výber nájdete aj na obľúbenej Jahode, kde teraz aktuálne prebiehajú povianočné výpredaje, tu: http://www.strawberrynet.com?trackid=9181600385 pričom napr. Lancome rúž zoženiete za cenu okolo 7 eúr, čo je woow!

A čo Vy? Máte radi rozjasňovače? Kde ich kupujete? 


28 komentárov:

  1. Rozjasňovač vyzerá celkom dobre, avšak mám apatiu na tú web stránku ktorá ti ho poslala. Sesternica mala veľmi zlú skúsenosť, stránka ako taká na mňa pôsobí max nedôveryhodne a navyše tie recenzie čo som o nich čítala....Viem že fungujú už dlhšie a asi po tom mene čo majú im to nefunguje tak teraz uhnali pár blogeriek na spoluprácu aby mohli nachytať nejaké nové zákazníčky...nič proti tebe Bianca vieš že ťa mám rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja to ani neberiem ako proti sebe :) práve dobre, že si napísala o tom sú tieto diskusie aby vedeli ostatný či si majú dávať pozor a tak, čím viac názorov tým lepšie :) Inak ja som tiež prekvapená ich dizajnom, na to, aký veľký obchod mohli by si tu stránku skrášliť :)

      Odstrániť
  2. přesně tento rozjasňovač jsem dostala k zrecenzování také a jsem s ním moc spokojená, větší stín teď hrozně ráda používám jako tvářenku a ostatní moc hezky rozzáří tvář.
    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja z Jahody objednavam uz asi 4 roky a zatial som vzdy bola spokojna, maju tam naozaj nizke ceny aj tie ruze o ktorych pises tie ako dali na stranku sa asi do dvoch hodin vypredali. Sice ich tam doplnaju, ale najlacnejsie veci idu vzdy strasne rychlo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak potom im to asi dobre ide, keď sa to tak rýchlo míňa :) keď si vezmem tie ceny ani sa tak nedivím :)

      Odstrániť
  4. Rozjasňovač vypadá super a určitě není na škodu podobnou "krabičku" doma vlastnit. :)

    http://shades-of-silvie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ou, tak to vypadá dost dobře a originalně ;).. 3 v jednom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej :) stačí si vybrať, ktorá konzistencia sa ti páči najviac :)

      Odstrániť
  6. Vypada to super ,shanim podobnyy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. toto fakt vyzerá super!:) rozjasňovače mám len z drogérií, po tomto sa ešte pozrem :)
    BeeKey

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj tam sa dajú nájsť nejaké veľmi pekné,len je to ťažšie :(

      Odstrániť
  8. Tak to je parádní! Že bych začala používat rozjasňovače? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ešte nepoužívaš? Uvidíš, raz začneš a neprestaneš :)

      Odstrániť
  9. Jéžišinku, ale toto vyzerá dobre. Ja si akosi stále neviem v drogérii nájsť nič, čo by sa na rozjasňovač podobalo, tak požívam ako rozjasňovať najsvetleší prirodzený tieň aký doma mám... No bohvieako dobre to nevyzerá :D Najviac sa mi páčia tie v ceruzke, akurát do kabelky. A všetky majú nádhernú farbu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si tiež z toho dôvodu kúpila nejaké Catrice tiene, ktoré používam ako rozjasňovač, lebo ono je to vážne v drogérii problém nájsť niečo.Ešte sa dajú nájsť tie tekuté rozjasňovače ale tie sú trochu pracnejšie a v lete mám potom pocit, že vyzerám príliš lesklo alebo príliš mastne :( Ale takéto púdrovité hádam v drogérii ani nie sú, takže sa to dá riešiť jedine ako si napísala tým tieňom :)

      Odstrániť
  10. Ten rozjaňovač a hlavně paletky vypadají nádherně:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. vypadá to super pozrite aj náš blog :)) http://lifeofnb.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Rozjasňovač nemám, len nedávno som zase začala používať lícenku, takže za chvíľu príde rad aj na rozjasňovače, bronzery... Tento vyzerá naozaj dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne