PRVA GIVEAWAY !!!!!



Pri príležitosti tretích narodenín môjho blogu Vás pozývam na moju giveaway! Je to prvý krát čo na blogu spúšťam giveaway ale keďže počet mojich čitateľov neustále narastá rozhodla som sa urobiť radosť aj dvom z Vás! Navyberala som pre Vás dva balíčky, z ktorých si môžete v komentároch vybrať, ktorý chcete:

1, balíček obsahuje špirálu La Roche Posay a teplučké ponožky na zimu z H&M
2, balíček obsahuje tradičné grécke mydielko na tvár a telo, ktoré odstraňuje z tela mastnotu a vyživuje spolu so spoločenskými náušnicami a veselým papričkovým náramkom

Výber je na Vás, prvý/prvá vyžrebovaná dostane balíček, ktorý si vybral a druhý ten druhý :)
Pravidlá sú pomerne jednoduché, získať môžete tri hlasy/tri komentáre -
1, musíte verejne sledovať môj blog
2, musíte sledovať môj facebook 
http://www.facebook.com/pages/Bianca-Principessa/156659787776543 
3, ak budete túto giveaway zdieľať na svojom blogu
Dole mi zanecháte taký počet komentárov, koľko úloh ste splnili (ak zdieľate môj túto giveaway pripojte prosím aj link, na to, kde ste tak urobili - ďakujem). Nemusíte splňať všetky tri samozrejme, stačí jedno z toho :) 

Do komentárov mi napíšte Vašu e-mailovú adresu a ktorý balíček by ste chceli :) Ak sa Vám chce môžete mi napísať aj niečo milé ale to je už na Vás :)
Ak pochopím random vyžrebujem cez neho ak nie tak niečo vymyslím :) Súťaž je pre ČR a SR :) a trvá do 26.10.  2012 :) 

.



Teším sa a držím palce!


Previous
Next Post »

105 komentárov

Pre písanie komentárov
Anonymný
AUTHOR
6. októbra 2012, 7:26 delete

Ahooj, sledujem ta cez bloglovin, fb bohuzial nemam. Vybrala by som si balicek c.1. Tvoje recenzie mam velmi rada:) ivanariskova@yahoo.com

Reply
avatar
absolutv
AUTHOR
6. októbra 2012, 9:26 delete

Ahoj, sledujem ta cez gfc, a vybrala by som si c. 1 :)
absolutvejs@gmail.com

Reply
avatar
Monika
AUTHOR
6. októbra 2012, 9:33 delete

ahoj sledujem lajkujem :)
vybrala by som si balíček č.2
tekelyova.m@centrum.sk

Reply
avatar
NATS
AUTHOR
6. októbra 2012, 10:16 delete

sledujem :)
natasa.findrova@gmail.com
balíček číslo 1 si prosím :)
Niečo k tvojmmu blogu :) Páči sa mi vzhľad, tak pekne do svetlých pastelových faroeb, dobré recenzie :)

Reply
avatar
NATS
AUTHOR
6. októbra 2012, 10:17 delete

sledujem na faceboooku ako Nataša Findrová ;)

Reply
avatar
Baruš El.
AUTHOR
6. októbra 2012, 10:24 delete

Sleduju tě přes GFC a strašně by mě potěšil první balíček :) jinak máš skvělý blog ;)

Zirafka.Bara123@seznam.cz

Reply
avatar
Cihlaa^^
AUTHOR
6. októbra 2012, 10:52 delete

sleduju tě přes FB a blog:)
vybrala bych si balíček 1:)
aduska.pipuska@gmail.com ))

Reply
avatar
M*.
AUTHOR
6. októbra 2012, 11:13 delete

Sleduji přes GFC a FB ;o).
Líbí se mi oba, ale asi spíš ten 1.

safrova.m@gmail.com

Reply
avatar
BloodBank
AUTHOR
6. októbra 2012, 11:17 delete

Děkuju za pozvání, ráda se zúčastním :)
Vybrala bych si 1. baliček
eliska.s9@seznam.cz

Reply
avatar
Marcela K.
AUTHOR
6. októbra 2012, 11:25 delete

Balíček č.1 :) marcelavrabcova@gmail.com
Sledujem ta cez GFC.

Reply
avatar
Marcela K.
AUTHOR
6. októbra 2012, 11:26 delete

A sledujem ta aj cez FB ako Marcela Maca Vrabcová.
Tvoj blog milujem,som tu kazdy den a striehnem ci nepridas nieco nove :)
marcelavrabcova@gmail.com

Reply
avatar
Viktória
AUTHOR
6. októbra 2012, 11:41 delete

Balíček č.1:)
Sledujem ťa cez GFC:)
viktorialuptakova@zoznam.sk

Reply
avatar
xxiixxi
AUTHOR
6. októbra 2012, 11:42 delete

Ahoj, blog sleduji (GFC).
Líbí se mi balíček č. 1

xxiixxi@centrum.cz

Reply
avatar
Viktória
AUTHOR
6. októbra 2012, 11:42 delete

Balíček č.1:)
Sledujem ťa aj cez FB ako Viktória Ľuptáková.
viktorialuptakova@zoznam.sk

Reply
avatar
Martinka.mal
AUTHOR
6. októbra 2012, 11:46 delete

Ahoj, líbí se mi balíček č. 1
Sleduji přes GFC.
Martinka.mal@seznam.cz

Reply
avatar
Nathalie
AUTHOR
6. októbra 2012, 11:52 delete

Ahoj gratulujem k trom rokom :) Sledujem cez blogger, verejne :) Ak by som vyhrala tak by sa mi páčil balíček č. 1 :)
liadrozdova&gmail.com

Reply
avatar
6. októbra 2012, 12:14 delete

neúčastním se :) ale blogu přeju všechno nejlepší!

Reply
avatar
Cammie
AUTHOR
6. októbra 2012, 12:28 delete

Sleduju a fb odlajkovaný :)
camilla.mal21@gmail.com

Reply
avatar
6. októbra 2012, 12:35 delete

Tvému blogu přeji všechno nejlepší!
Balíček č.1.
sleduji před GFC jako Minimalist Lady

Reply
avatar
Mo_Onika
AUTHOR
6. októbra 2012, 12:36 delete

Gratulujem k trom rokom :)
Sledujem na fb ako Monička Krogmanová
a mail : Monikakrogmanova26@gmail.com

Reply
avatar
6. októbra 2012, 12:36 delete

Balíček číslo 1.
Před FB sleduji jako Eliška Elis Jančí
eliska.janci@email.cz

Reply
avatar
Mo_Onika
AUTHOR
6. októbra 2012, 12:37 delete

A sledujem aj cez GFC a vybrala by som si cenu 1 :)
Monikakrogmanova26@gmail.com

Reply
avatar
Swea Wialt
AUTHOR
6. októbra 2012, 12:39 delete

Jako výhra by mě více potěšil balíček č.1 :).
Sleduji přes GFC :).
s-wea@email.cz

Reply
avatar
Orshi
AUTHOR
6. októbra 2012, 12:39 delete

mám rada takéto súťaže, rada sa zúčastním.
Splnila som prvý bod,čiže som sledovateľkou cez GFC.
Mne sa páči prvý balíček s H&M ponožkami a špíralu :D :))
orsolya.ambrusova@gmail.com

Reply
avatar
Swea Wialt
AUTHOR
6. októbra 2012, 12:50 delete

Velká gratulace k výročí! :)
Balíček č. 1 :).
Na FB stránce jsem jako Světlana Ž.
s-wea@email.cz

Reply
avatar
Niki
AUTHOR
6. októbra 2012, 12:59 delete

ahojky, sleduji pouze přes google, protože na facebooku bych měla za chvíli přelajkováno a tady mi to stačí, takže nemám zas takovou naději s jedním komentářem, ale tak třeba budu mít štěstí. Líbil by se mi balíček č.1 :)
nikolik.v@seznam.cz

Reply
avatar
Lucinda
AUTHOR
6. októbra 2012, 13:10 delete

Ahooj,ja sledujem aj na fb,aj tu,pravidelne,vdaka tebe som si kupila peeling od Himalaya a sooom neskutočne spokojná :)Vdaka za jeho recenziu ;)
lu-cinda@azet.sk

Reply
avatar
Lucinda
AUTHOR
6. októbra 2012, 13:11 delete

a balíček by som si priala druhý :)

Reply
avatar
Carol D.
AUTHOR
6. októbra 2012, 13:30 delete

Tak já bych hlavně chtěla blogu popřát k narozeninám, ať se drží pořád dál a ať je pořád tak skvělý.! :)
kovarikova.karol@seznam.cz
Splněna 1 a 2. :) Balíček bych si přála druhý. :)

Reply
avatar
nina
AUTHOR
6. októbra 2012, 13:51 delete

fb ako Veronika Bejdova
veronika.bejdova163@gmail.com
na blogu ešte spomeniem súťaž v najbližšom príspevku
balíček s číslom 1, keďže som "ľadová kráľovná" a milujem riasenky
a prajem Ti hŕbu úspechov, mnoho ďalších čitateľov a množstvo nápadov na článočky :)

Reply
avatar
ervulenka
AUTHOR
6. októbra 2012, 13:56 delete

fb Eva Richterová a sleduju :-)
ervulenka@seznam.cz

Reply
avatar
krinolina
AUTHOR
6. októbra 2012, 13:57 delete

Podmienky som splnila, velmi sa chcem podakovat za pozvanie :) Krasna GA, aj u mna zrovna jedna prebieha, tak ak mas dlhe vlasy a rada sa s nimi hras alebo tvoje kamaratky budem rada ak sa zapojite
http://krinolina-prettywoman.blogspot.sk/2012/09/matrix-biolage-giveaway.html
S pozdravom danka.zimova@gmail.com

Reply
avatar
Martina
AUTHOR
6. októbra 2012, 14:40 delete

Mne sa paci 1. balicek. Sledujem ta od zaciatku :) a gratulujem k 3. narodeninam!

enkeli20@gmail.com

Reply
avatar
Honzina
AUTHOR
6. októbra 2012, 14:51 delete

Ahoj, mě je to jedno, mě se líbí oba balíčky:)
Taky gratuluju k 3. narozkám;)
Měj se hezky
Honzina
janienka.r@seznam.cz

Reply
avatar
Eva
AUTHOR
6. októbra 2012, 15:40 delete

Ahoj:-)
Sleduji přes GFC. Můj e-mail je: lehnertova.eva@gmail.com
A vybrala bych si balíček číslo 1 (špirála La Roche Posay a teplučké ponožky na zimu z H&M).
A samozřejmě přeji vše nejlepší k blog narozkám!

Reply
avatar
Eva
AUTHOR
6. októbra 2012, 15:41 delete

Like na FB:-)

E-mail je: lehnertova.eva@gmail.com
A vybrala bych si balíček číslo 1 (špirála La Roche Posay a teplučké ponožky na zimu z H&M).

Reply
avatar
Daňana
AUTHOR
6. októbra 2012, 18:22 delete

prvý balíček
dgrechova@gmail.com

Reply
avatar
Ew*Edens
AUTHOR
6. októbra 2012, 19:04 delete

1. balíček

icka.gazdova@gmail.com

Reply
avatar
Slečna L.
AUTHOR
6. októbra 2012, 19:23 delete

miluji naušničky ,moc bych chtěla druhý balíček :)) krásní ga!

surovych.lucie@seznam.cz

Reply
avatar
Michelle♥
AUTHOR
6. októbra 2012, 19:33 delete

Sledujem tvoj blog
aj facebook

michaella.slukova@gmail.com :-D

Reply
avatar
Veronika
AUTHOR
6. októbra 2012, 20:28 delete

Mne sa páčia obidve ceny, ale asi by som si vybrala balík č. 1 :)
veronika.zorska@centrum.sk

Reply
avatar
Veronika
AUTHOR
6. októbra 2012, 20:30 delete

Sledujem aj na FB: VeRonika Zorská, asi balík č. 1 :D
veronika.zorska@centrum.sk :)

Reply
avatar
BelluSh
AUTHOR
6. októbra 2012, 20:41 delete

Tak tvojmu blogu prajem všetko najlepšie :)
Sledujem ;)
Balík žiadný nevihrám ale tak keby tak así č. 2
izabella.terechina@gmail.com

Reply
avatar
Veronika
AUTHOR
6. októbra 2012, 21:25 delete

páčia sa mi tie ponožky takže balíček č.1 :D :)
sunriseofmylife787@gmail.com

Reply
avatar
6. októbra 2012, 21:42 delete

všetko najlepšie... :)
páči sa mi 1. balíček... :)

reichlova.petra@zoznam.sk

Reply
avatar
6. októbra 2012, 22:27 delete

čtu a sleduju:-)
líbí se mi první výhra a moc děkuju za pozvání!

Reply
avatar
6. októbra 2012, 22:27 delete

chyba:D lajkla jsem facebook a sleduju!

Reply
avatar
6. októbra 2012, 23:24 delete

Děkuji za pozvání.
Sleduji.
Obě dvě výhry jsou krásné, ale asi ta první. :)
katerina.z.1998@seznam.cz

Reply
avatar
6. októbra 2012, 23:24 delete

Sleduji i na Fb :)
katerina.z.1998@seznam.cz

Reply
avatar
Hanni Bubble
AUTHOR
7. októbra 2012, 11:36 delete

Děkuju za pozvání ♥
Sleduji přes GFC :)
Vybrala bych si balíček č. 1)

hanous31@gmail.com

Reply
avatar
Marija
AUTHOR
7. októbra 2012, 11:51 delete

sledujem :) a balíček č.1
inak gratulujem k tretiemu výročiu, dúfam, že sa ti bude naďalej dariť a tvoje články budú inšpirovať ako doteraz a zároveň ďakujem za články "čo nekupovať", od vtedy som sa vyhla pár omylom! :)
marijastyle@gmail.com

Reply
avatar
7. októbra 2012, 12:06 delete

Sledujem ta cez GFC ako Aneta Mišíková a velmi by som sa potesila balicku cislo 1 :)

Reply
avatar
Ivča
AUTHOR
7. októbra 2012, 13:46 delete

Ahoj, sleduju tě a líbí se mi balíček č.2. Jinak bych ti chtěla říct, že sem ti moc vděčná, díky tvé recenzi o masce Himalaya sem dala pápá:D černým tečkám,takže tímto ti velice děkuji :)
e-mail: iwi.kubi@seznam.cz

Reply
avatar
Lizzy
AUTHOR
7. októbra 2012, 17:55 delete

Druhý balíček by ma potešil viac,pretože papričkový náramok je strašne originálny a ešte som ho na nikom nevidela :)
sledujem ťa cez gfc
lizzy-fashion@centrum.sk

Reply
avatar
Lizzy
AUTHOR
7. októbra 2012, 17:55 delete

A sledujem ťa aj na fb - L.Banárová
lizzy-fashion@centrum.sk

Reply
avatar
EiNKA
AUTHOR
7. októbra 2012, 17:57 delete

Ahoj, libila by se mi 1 :)
jana.ei@seznam.cz

Reply
avatar
EiNKA
AUTHOR
7. októbra 2012, 17:58 delete

a sleduju i na FB :) jana.ei@seznam.cz

Reply
avatar
kiki
AUTHOR
7. októbra 2012, 18:10 delete

gfc a fb :)
mě se líbí oba balíčky :)
greenballx@seznam.cz

Reply
avatar
Martinkaa
AUTHOR
7. októbra 2012, 18:35 delete

líbí se mi 1. balíček :)
máš super blog, baví mě tvoje recenze! :)

martinka.min@seznam.cz

Reply
avatar
Eve.H
AUTHOR
7. októbra 2012, 21:04 delete

Ahoj, moc děkuju za pozvání ;)

Reply
avatar
Ambrozália
AUTHOR
7. októbra 2012, 22:03 delete

ten s papričkovým náramkom by ma potešil ;) dlho som taký chcela, podobný som videla u dolce gabana tuším pred rokom :)
ďakujem za pozvanie!
ambrozalia@centrum.sk

Reply
avatar
Bibs
AUTHOR
7. októbra 2012, 22:17 delete

ten prvý s ponožkami :) a fb a gfc :))

Reply
avatar
Armen
AUTHOR
8. októbra 2012, 7:59 delete

Tie ponozkyyyy a spirala sa vzdy hodi, dakujem ze si ma pozvala :)
A chcem ta pochvalit, strasne pekne pery mas, vzdy skvele vyznie lesk alebo ruz na recenziach.. Takze super pre nas :)
labudova.kukdong@gmail.com

Reply
avatar
8. októbra 2012, 23:14 delete

1 a 2 DONE ;)

Děkuji za pozvání a snad vyhraji =) imiiskd@gmail.com

Reply
avatar
I´m Romušee
AUTHOR
9. októbra 2012, 6:30 delete

Sdílela jsem na blogu http://romushee.blogspot.cz/2012/10/pozvanka-na-giveaway.html vybrala jsem si číslo 2

Reply
avatar
Adriana
AUTHOR
9. októbra 2012, 8:02 delete

Ahoj,ďakujem za milý komentár a pozvanie do skvelej Giveaway:)
sledujem ťa a keby som si mala vybrať balíček tak by som si asi vybrala ten prvý. Samozrejme každý darček poteší,takže je ťažké vybrať si!:)
V prípade,že by sa na mňa usmialo šťastie a.obonova@gmial.com

Reply
avatar
Adriana
AUTHOR
9. októbra 2012, 8:02 delete

Za sledovanie na Fb druhý komentár - Adriána Oboňová

Reply
avatar
Malina
AUTHOR
9. októbra 2012, 9:04 delete

děkuji za pozvánku, ale o žádnou z těch věcí nemám zájem:-) ...no mě to právě vůbec nebolelo, zvláštní :D asi se ta kůže vytahala (a pak praskla) postupně, jak jsem v tom pupíku nosila velký a těžký šperky

Reply
avatar
9. októbra 2012, 18:58 delete

Ahoj, ďakujem za pozvanie! Balíček by som si vybrala asi ten prvý. :) sledujem ťa aj cez GFC aj na fcb (Nicolette Válková) :) K tvojmu 3. výročiu by som ti priala veľa, veľa ďalších úspechov, ešte viac čitateľov a veľa príspevkov!

Reply
avatar
slávka
AUTHOR
9. októbra 2012, 19:52 delete

Ahoj. Ďakujem za pozvanie. Vybrala by som si balíček číslo 1 . :)sledujem cez GFC a facebook ako Slávka Wasserrabová

slavkawasserrabova@gmail.com

Reply
avatar
Ničol
AUTHOR
10. októbra 2012, 9:16 delete

Ahoj, na tvoj blog som sa dostala až teraz ale už som si stihla prečítať dosť tvojich článkoch a recenzii, fakt sa mi páčia :) sledujem ťa cez FB ako Ničol Kolmanová a vybrala by som si balíček č.1 :)

Reply
avatar
10. októbra 2012, 16:01 delete

sleduji :) a líbí se mi první výhra :)
26nikolka26@seznam.cz

Reply
avatar
11. októbra 2012, 15:49 delete

Sledujem aj tam aj tam! :) Keďže som zaťažená na náramky, náušnice, náhrdelníky a veci tomu podobné, priala by som si druhú výhru. Snáď sa mi pošťastí:) Ďakujem za návštevu na mojom blogu, dúfam, že prídeš pozrieť aj nabudúce:) A aby som nezabudla! Všetko najlepšie k 3. narodeninám! :)


http://peaceragazza.blogspot.sk/

Reply
avatar
nina
AUTHOR
11. októbra 2012, 17:43 delete

http://muffinsisters.blogspot.sk/2012/10/anketa-ukoncena-pozvanka.html

takže ešte raz, balíček 1
veronika.bejdova163@gmail.com

Reply
avatar
nina
AUTHOR
11. októbra 2012, 17:45 delete

a keďže spĺňam všetky 3 úlohy, pridávam aj tretí komentár :D

balíček 1

veronika.bejdova163@gmail.com

Reply
avatar
lola181
AUTHOR
12. októbra 2012, 13:25 delete

páči sa mi 2.cena a už aj viem komu by som posunula tie náušničky, môj štýl nie sú ale kamoška nosí presne takéto ligotavé :D a náramok je parádny :D a mydielko na mastnú pleť ako pre mňa, páčia sa mi tvoje články, sú pre mňa akousi inšpiráciou
sledujem cez gfc

lola181@centrum.sk

Reply
avatar
lola181
AUTHOR
12. októbra 2012, 13:27 delete

sledujem aj na fb
nikola banárová
2.balík
lola181@centrum.sk

Reply
avatar
lola181
AUTHOR
12. októbra 2012, 13:57 delete

zdieľam aj na blogu takže tretí komentár
2.balíček
http://keytothegardenofdreams.blogspot.sk/2012/10/tipy-na-par-giveaway.html
lola181@centrum.sk

Reply
avatar
Alix
AUTHOR
12. októbra 2012, 16:16 delete

Líbil by se mi první balíček :)
Jinak, sleduji tě přes GFC a taky jsem "lajkla" tvoji stránku na facebooku.
n.crazy@seznam.cz

Reply
avatar
Simonchellii
AUTHOR
12. októbra 2012, 19:47 delete

brala bych balicek s ponozkami, protoze nemuzu nosit nausnice :)

simonka-td@seznam.cz

Reply
avatar
Simonchellii
AUTHOR
12. októbra 2012, 19:48 delete

Připojuji další komentář za like na fb a vybrala bych si balíček s ponožkami :)

simonka-td@seznam.cz

Reply
avatar
Lolls
AUTHOR
15. októbra 2012, 17:41 delete

Ahoj,sledujem cez GFC,a páči sa mi balíček číslo jedna :)
luckavyle@gmail.com

Reply
avatar
Barboriena
AUTHOR
15. októbra 2012, 23:45 delete

splnam prvu podmienku a darceky su moc krasne vybrala by som si prvy baliicek
CARTOON-.-NETWORK@azet.sk

Reply
avatar
Proste Aďa
AUTHOR
18. októbra 2012, 9:11 delete

Ahoj,sledujem ťa cez GFC aj FB :) takže podmienky splnené.A balíček skôr ten prvý,aj keď ten druhý tiež nieje na zahodenie :D
Prajem krásne výročie a úspešné blogovanie aj po ďalšie roky ,nech máme čo čítať :)
adriana.knesz@gmail.com

Reply
avatar
Ciel Kay
AUTHOR
19. októbra 2012, 17:29 delete

Mě by potěšil 1. balíček :)
kackajunkova@seznam.cz

Reply
avatar
Ciel Kay
AUTHOR
19. októbra 2012, 17:32 delete

FB: lajkla jsem jako Káťa Junková, takže tu je 2. komentář :D

Reply
avatar
Ciel Kay
AUTHOR
19. októbra 2012, 17:34 delete

Giveaway je zveřejněná tady: http://ciel-kay.blogspot.cz/2012/10/zvu-vas-na-giveaway.html
, takže tady je komentář nambr 3 :D

Reply
avatar
20. októbra 2012, 20:45 delete

Zní to lákavě, ale nezúčastním se :-) každopádně krásně blogové narozeniny ;-)

Reply
avatar
kesa
AUTHOR
21. októbra 2012, 13:17 delete

Vybrala by som si balíček č.1 :) A blogu želám všetko najlepšie!

kesulatko@gmail.com

Reply
avatar
22. októbra 2012, 15:10 delete

Sleudje :) 1 :)
izurka357@azet.sk :)

Reply
avatar
Zuzu
AUTHOR
22. októbra 2012, 20:37 delete

Sleduju tady, balíček č. 1 a e-mail je realcutegossip@gmail.com
A ať se ti v blogování daří tak, jako do teď :)

Reply
avatar
Ava
AUTHOR
22. októbra 2012, 21:57 delete

Ďakujem za pozvanie! :) Tvoj blog sledujem dlho a vždy dokáže zaujať. Prajem ešte veľa-veľa blogových narodenín! :)
a.elekova@gmail.com

Neviem sa rozhodnúť, tak nech mi vyberieš Ty, keby dačo :)

Reply
avatar
Ava
AUTHOR
22. októbra 2012, 21:57 delete

Sledujem aj cez FB (Alexandra Eleková)

a.elekova@gmail.com

Reply
avatar
Ava
AUTHOR
22. októbra 2012, 21:58 delete

http://avalionia.blogspot.sk/2012/10/vikendova.html

Aj zdieľam!:) a.elekova@gmail.com

Reply
avatar
Maja
AUTHOR
23. októbra 2012, 10:38 delete

gratulujem ešte raz, sledujem a potešil by balíček č.1! :)) alebo aj číslo 2 :D

Reply
avatar
Dendula
AUTHOR
23. októbra 2012, 15:35 delete

sledujem, potešil by balíček č. 1 :)
denisa.hilovska@gmai.com

Reply
avatar
An.
AUTHOR
23. októbra 2012, 17:21 delete

Děkuji za pozvání. Potěšil by mě balíček č. 1, ale ten druhý taky není k zahození. :)
A sleduju tu a i na Facebooku. :)

Jinak do započínajícího čtvrtého roku přeji mnoho dalších čtenářů a spoustu elánu a nápadů, ať Ti to bloguje jedna radost. A k tomu samozřejmě patří i to, aby se dařilo v životě, protože potom to blogování jde snadněji. :)

karamba.lou@gmail.com

Reply
avatar
Nat
AUTHOR
24. októbra 2012, 12:20 delete

Sleduji,líbí se mi balíček č.1 )
n.kej@seznam.cz

Reply
avatar
Su Ki
AUTHOR
26. októbra 2012, 11:13 delete

Sleduji tě jak na fb, tak tady :)
Balíček 1 by byl fajnovka .)
vexuska@seznam.cz

Reply
avatar
Vyvrhell
AUTHOR
26. októbra 2012, 11:34 delete

Děkuji Ti, že jsi mi zanechala stopu na mém blogu, jsem ráda, že jsem vidět i tam u nás(pocházím ze SVK a tak u nás a u vás mi splývá) na Slovensku, mám dva dny volna a víkend před sebou, tak si Tvůj blog pořádně pročtu. :-)
Připojila jsem se tady i na facebooku a v dárečcích mě naprosto uhranuly ponožky a papričky, ale zvítězil balíček číslo 2. nedá se jim odolat papričky jedny. Ponožek a podkolenek mám dost, zrovna nedávno jsem si koupila černošedivé ozdobené krajkou. Přeji hezký pátek

schvarczova.lenka@seznam.cz

Reply
avatar
Pája
AUTHOR
26. októbra 2012, 11:46 delete

Sleduju přes GFC a tímto ti děkuju za pozvání :)
V případě výhry bych chtěla 1.balíček :)
zkusotevritoci@seznam.cz

Pája♥

Reply
avatar
Marcsikaaa
AUTHOR
26. októbra 2012, 11:58 delete

gratulujem :) sledujem, GFC meno je Marcsikaaa a potešil by balíček č.2! :)) mail: marcsikatany@azet.sk :)


dakujem za moznost :)

Reply
avatar
Dexe
AUTHOR
26. októbra 2012, 13:42 delete

Balíček č. 1 - teplých ponožek není nikdy dost :D
domisacek.domi@centrum.cz

Reply
avatar
Pauline
AUTHOR
27. októbra 2012, 20:03 delete

Ten první je bombový ! :)
1., 2. SPLŇUJI !!! :)
Rebecca.fuhller11@gmail.com

Reply
avatar