pondelok 3. septembra 2012

Agatha Ruiz de la Prada


Poznáte značku Agatha Ruiz de la Prada? Ja som ju veru do minulého roka vôbec nepoznala, ale pri míňaní posledných dovolenkových peniazov na letisku som si kúpila tento skvelý balzam/lesk na pery. Keďže som si všimla, že tieto výrobky začali predávať aj u nás a nielen na letisku rozhodla som sa napísať o tomto skvelom lesku príspevok.
Pre mňa pomerne neznáma značka Agatha Ruiz de la Prada sa vyznačuje naozaj krásnymi baleniami a ešte krajšími vôňami. Keďže som dané výrobky predtým nepoznala vyberala som čisto len podľa obalu a až po otvorení som zistila, že som si vybrala lesk s čerešňovou príchuťou mňam mňam :) (inak píše sa to aj na obale ale..) Lesk/balzam mám už teda vyše roka a aj napriek častému používaniu z neho vôbec neubudlo. Aj keď na prvý pohľad vyzerá, že má super výraznú farbu opak je pravdou - Labello farbí 100x viac, tento balzam je v podstate bezfarebný. Zato tá vôňa je neprekonateľná - vážne by ste ho najradšej zjedli. Viem, že na výber je viac príchutí a cena je okolo 3-5 eur. 
Agatha Ruiz de la Prada je podľa toho čo som na internete zistila, asi pomerne zabehnutá značka ponúkajúca sortiment od oblečenia až po voňavky:) 






A čo Vy? Poznáte túto značku? Máte doma od nej niečo?

11 komentárov:

  1. Taky jsem tyhle balzámy viděla na letišti, ale říkala jsem si, že ty v kelímku jsou nehygienické, takže do něj nepůjdu...a teď mě to trochu mrzí, když říkáš, že je skvělý ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to balenie je veru nevýhodné :( ja ho mám v robote, čiže tam zas až tak špinavé ruky nemám, ale vonku by mi to prekážalo :)

      Odstrániť
  2. ja som ho mala tiez (a tiez som ho kupovala kvoli obalu) a je skvely, len by som mu vytkla to balenie - tazko sa to otvara a ja som ho dokonca ani nevypouzivala, lebo sa mi ten "dekel" tak zasekol, ze ani kliestami to neslo otvorit :( ale ta vona, mnam..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. milujem tento balzam na pery! Kúpila som si ho tiež na letisku a ľutujem, že len jeden! Mám príchuť kiwi a taktiež krásne vonia a spĺňa všetky moje podmienky pre dobrý balzam. Určite si kúpim ešte nejaký!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak tuto značku som doteraz nepoznala, ale ten balzam vyzera skvele aj obal je krásny :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám od ni balzám na rty :) Podobný jako ty. Mám ho snad už 5 let. Skoro vůbec neubývá a to ho používám docela často :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jojo, tyhlety balzamy jsem si vzdycky kupovala ve spanelsku, nadherne mi vonej, jak rikas:) chtela bych, aby se daly normalne sehnat..

    OdpovedaťOdstrániť
  7. kdysi jsem taky měla, asi tropický nebo papayový nebo tak nějak. nepřišel mi ničím výjimečný a většinou nešel moc otevřít. až nakonec nešel otevřít vůbec, asi týden jsme se snažili celá rodina, tak jsem ho vyhodila.

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne