pondelok 22. novembra 2010

Oriflame Mirage





Musim povedat, ze aj ked Oriflame nie je typicka vonavkova znacka aj tam sa sem tam najde nieco co vazne stoji za to.
Naposledy to bola vonavka s nazvom Mirage. Jej vona je idealna na zimu pretoze je trochu silnejsia a aj tazsia. Obsahuje cinske olivy:)moje oblubene ruze a vetiver. Podla mna vonia nadherne a strasne specificky a velmi dlho vydrzi.
Ak ste ju este nevonali urcite to odporucam urobit:)Jej cena je striedava ako vsetko v oriflame, ale ja som ju kupila za 12eur/50ml

8 komentárov:

  1. :) hmm, zajímavé, asi o ní popřemýšlím.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja moc voňavkám z oriflamu neverím...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dnes som ju akurát mala možnosť ovoňať... síce len v katalógu. Mne veľmi nesadla, ale tak "naživo" môže byť lepšia a samozrejme inak vôňa ukáže aj po vyprchaní:) Ja mám z oriflamu Enigmu a s tou som veeľmi spokojná (a aj v okolí dostávam na ňu pozitívne ohlasy:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Foly - comu na nich neveris? treba vyskusat:)

    Simona Fora- inak Enigmu mam aj ja, a naozaj krasne vonia:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. děkuju moc:)
    parfém vypadá zajímavě..
    Natie

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já bych parfémům z Oriflamu věřila, když je to značka který se specializuje převážně na parfémy:) líbí se mi ty první dva obrázky, maj na to pěknou reklamu

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tato vona je super aj som ju chcela no uz ich mam tolko ze by bol mix na obleceni..a vo vzduchu!super volba

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc hezka barva, me se moc libi svetle barvy na nehtech :)

    Flakonek vune a reklamni fotografie jsou nadherne :)

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne