sobota 6. marca 2010

Gosh!






Mala vsuvka na zaciatok, ako som Vam spominala vcera som mala na plane trosku vyplienit Pupu, ale zjavne som v BA nebola jedina kedze tam uz takmer nic nebolo:)Predvcerom ju otvorili v Avione, tak idem skusit stastie tam:)
No a teraz k teme. Vsimla som si ze blogerky velmi oblubuju ocne linky, jednak preto lebo su in, jednak preto lebo im mozno tiene pridu zlozitejsie a jednak mozno aj preto ze ked sa v nich zabehnete trva to par sekund a v podstate ste namalovana. Predpokladam, ze pre tych resp.tie co pouzivaju linky to nebude ziadna novinka, ale tak ci tak by som Gosh linkam venovala par slov. Gosh linky, boli prve co som si kupila nadhernu zelenu farbu a odvtedy mi pribudli domov skoro vsetky odtiene. Myslim, ze co sa farieb tyka je Gosh celkom priekopnik, lebo tie farby su naozaj uzasne. Tak isto sa to tyka aj liniek, ktore maju naozaj ziarive farby a veeelmi dlho vydrzia. Maju vsak jeden problem podla mna, a to je ze celkom rychlo hustnu, co je neskor troska obtiaznejsie s aplikaciou lebo potom dlho schne.Ale no, co dievca neurobi pre krasne oci? Ich cena sa pohybuje okolo 10eur a ako vsetkym v mojom okoli odporucam Gosh, Loreal, Maxfactor, Bourjois nakupovat vo Fann Parfumeriach pretoze, pokial mate Isic kartu alebo euro26 mate tam 10perc zlavu:)
A co vy, ake linky pouzivate?


?

8 komentárov:

  1. Tiež obľubujem GOSH hlavne pre to, že dlho vydržia a majú krááásne farby :) Tá zelená je super, len ja ten odtieň nemám v linke ale ceruzke a tiež vydrží dlho. Čo sa týka liniek, presne ten istý názor, jeden ťah a som nalíčená :) Inak mám jednu "neznačkovú" čiernu linku z 101 drogérie a už ju mám asi 3 roky a stále pekne maľuje, nezhustla a vôbec sa neobtiera ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja pouzivam iba cierne,a na znacke mi ani velmi nezalezi..momentalne mam tu od s-he.
    Mala som jednu farebnu z avonu,ale bola to somarina

    OdpovedaťOdstrániť
  3. já používám jenom černé,ale i zelené můžou být zajimavé (:

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja prisaham na tu long lasting linku/fixku od essence...fakt ze lepsiu som na trhu zatial nenasla...lahulinko sa nanasa, dlho vydzi a ani nejako rychlo nevyschne...ale maju len ciernu....:(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. )

    Jana- inak ta je vazne vyborna, ani sa nerozmazava, a to ja by som sa mohla pomenovat slecna slzive oko:) Hm,podla mna skor ci neskor rozsiria ten ich sortiment, ale budme radi ze je aspon cierna:)

    Sophie- cierna je klasika, ze? skus vyskusat aj inu farbu a potom sa pochval, co an to hovoris:)

    Foly- inak cierna od She bola moja prva a hovorila som ze je super, a ze za 2,5 uplne dostacujuca potom som dostala od tety Astor, a je tam veruze poznat rozdiel,uplne lahsie sa aplikuje:) Ale ked si spokojna to je hlavne!

    Sissinka- pche a to sa ani nepochvalis s nazvom? Aj ini maju v mestach 101 drogerie? Sup sup:))))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já bez linek nemůžu žít.. barevné i černé, to je fuk, ale bez nich nevylezu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Bii ja by som sa aj pochválila keby mala ta linka názov. Je to jednoducho NO NAME :D ale viem že stála (ešte pred pár rokmi) nejakých smiešnych 30 korún slovenských a má sivý obal ale neviem, bola som v piatok v 101 a nemal ju už ...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. I didn't know this brand but it seems to be pefect! I have chinese origins so my eyes are like cats' eyes (don't know to say that but i think that you understand, don't you ? :D) and the eyeliner made them look beautiful; so that's a good point, and follow to write in english haha!

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne