nedeľa 28. februára 2010

Ach jaj co ste mi to zase urobili??







Bianca zazila traumu.
Velku traumu.
V Auparku otvorili novy Pupa obchod a ja neviem co skor:)Znacku Pupa som mala vzdy rada, jednak preto, ze je Talianska(a vsetko Talianske je super) a jednak preto, ze tie veci su takee vonave. Ked som pred mesiacom zistila, ze mi zavreli Pupu na Zlatych pieskoch, bola som mierne zhrozena (neviem, ci viac ja, alebo moja polovicka, ktorej zrusili obchod, odkial pochadzalo dost mojich darcekov:)) ale ked som pre dvoma tyzdnami objavila novu Pupu v Auparku bola som veeelmi potesena. Ak ste v nej neboli, musite to rychlo ryychlo napravit. A teraz co od nej mozete ocakavat. V prvom rade, ne moj smutok, zrusili resp. zminimalizovali to co som tam kupovala najcastejsie a to telove geli,mlieka do kupela atd.ALE! a to naozaj s velkym ALE!!vynahradili to takym kozmetickym sortimentom, ze mi az z toho pada sanka. V prvom rade uzasny vyber licok, ktore su aj pomerne velke (mne sa minaju strasne casto) su tam aj matne ale aj s leskom, ktore vzdy krasne tvar rozjasnia, vazne krasne odtiene ruzovej, zlatej alebo mix aj takej aj takej.Pre tych co maju radi bronzeri su tam podla mna kopie tisickorunovych Collistarov co sa velkosti aj kvality tyka. Ceny licok aj bronzerov okolo 10eur, zo stetcom 13. Dalej ich tiene.. AAAAAAA famozne mega najviac najsamsuper .. Ani si neviete vybrat, ked odhliadnem od sirokej skaly farieb, ten ich lesk, lesk plus tiene rovna sa Pupa:)Na vyber su mono, duo a tusim aj trio vystupnovane do 10eur. Kamaratka si tam kupila make-up, a je snim velmi spokojna cize tu mi Pupa otvorila novu skalu rozmyslania aj v make-upovom smere, uvidime, ale cenovo okolo 13eur. Za spomenutie stoja aj ceruzky na oci, bohuzial si nepamatam cenu ale viem ze bola dobra:) boli makke, pekny vyber farieb ( i ked co sa ceruziek tyka Gosh a Essence vedu:) Kamaratka kupila mamine ruz stal do 6eur a rovno jej druhy den isla kupit dalsi, ze bol vybornyy, a hambim sa ale priznam sa ze tak ma dostali tie tiene ze na lesky som sa zabudla pozriet:DD
Ale nic to, v piatok idem na Pupu zautocit ja s maminou a urcite sa Vam pochvalim z nasimi ulovkami:))
A co Vy, uz ste boli v novej Pupe?

2 komentáre:

  1. Waaau, tuhle značku vůbec neznám!!

    Máš pravdu - všechno italské je super, takže se aspoň podívám na Pupe na netu, o co přesně jde :))

    Taky mám vždycky "trauma" když vejdu do obchodu plného super věcí a nevím co dřív!!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ja zboznejum PUPU hlavne tie ich hracky, ked to vsetko otvoris tak su tam tiene, ruz, spirala, farba na lica... a je to take mile:)
    Mam od nich vela veci, kupene v Taliansku ale teraz ficim skor na znacke KIKO je to taka nova znacka a celkom sa da:)

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne